StoryEditor
Salony beauty
14.02.2023 00:00

Ziko Dermo z nową usługą. W wybranych drogeriach wizażystki robią makijaż

Oprócz makijażu, wizażystki, które są także specjalistkami ds. dermokosmetyków, podczas usługi będą udzielać porad w kwestii pielęgnacji skóry pod makijaż i dopasują odpowiednie kosmetyki do jej indywidualnych potrzeb / fot. materiały prasowe
Klientki Ziko Dermo od lutego mogą korzystać z nowej usługi, którą jest makijaż kosmetykami mineralnymi. Wizażystki wykonują make-up produktami Embryolisse i Annabelle Minerals i doradzają w kwestiach pielęgnacji cery i poprawnego demakijażu. Na osoby korzystające z usługi, która jest dostępna w wybranych drogeriach i kosztuje 49 zł, czekają kosmetyczne upominki.

Pięć drogerii Ziko Dermo z różnych części Polki dołączyły do swojej oferty usługę makijażu. W Krakowie jest to placówka na ul. Królewskiej 47, w Warszawie na ul. Belgradzkiej 22 i Świętokrzyskiej 9, we Wrocławiu na pl. Legionów 13, a w Żywcu na ul. Zielonej 3. Jej koszt to 49 złotych, a czas trwania to około 45 minut. Na usługę można się zapisać online przez aplikację Booksy lub bezpośrednio w wybranej drogerii.

Sieć Ziko Dermo chce być kojarzona z holistyczną pielęgnacją. Dlatego postanowiła rozszerzyć kompleksowe podejście do klienta, oferując mu nie tylko pomoc w zakresie doboru odpowiednich dermokosmetyków czy suplementów, ale także dać możliwość wykonania zdrowego makijażu. Stąd przy usłudze make-upu w jej drogeriach wykorzystywane są francuskie produkty dermokosmetycznej marki Embryolisse oraz polskiej marki naturalnych kosmetyków mineralnych Annabelle Minerals.

Obie marki oferują preparaty oparte na naturalnych i aktywnych składnikach. W ich asortymencie znajdują się korektory, podkłady, kremy koloryzujące, pudry, bronzery, tusze do rzęs, a także pomadki i balsamy do ust. Ich zadaniem jest tworzenie subtelnego makijażu, który zakryje mankamenty i uwydatni piękno. Z ich użyciem wizażystki Ziko Dermo wykonują makijaż dzienny.

Oprócz makijażu, wizażystki, które są także specjalistkami ds. dermokosmetyków, podczas usługi będą udzielać porad w kwestii pielęgnacji skóry pod makijaż i dopasują odpowiednie kosmetyki do jej indywidualnych potrzeb. Na końcu poinformują w jaki sposób zrobić demakijaż i jakich produktów do tego użyć, aby nie podrażnić cery i dokładnie zmyć produkty z twarzy. Zwieńczeniem kompleksowej usługi będzie przekazanie drobnych pielęgnacyjnych upominków.

W związku z wprowadzeniem nowej usługi, Ziko Dermo przygotowało dla swoich klientek specjalną ofertę. Dla pierwszych 30 osób, które dokonają jednorazowego zakupu w wybranej drogerii za minimum 200 zł – makijaż dzienny zostanie wykonany gratis. Zapisu na usługę należy wtedy dokonać osobiście po odebraniu voucheru w drogerii lub dzwoniąc na jej numer telefonu. Akcja obowiązuje do wyczerpania limitu miejsc.

Embryolisse to paryska marka dermokosmetyków bazująca na składnikach aktywnych, które pozwalają utrzymać właściwą równowagę bariery hydrolipidowej naskórka, a także wykazują działanie przeciwstarzeniowe i nawilżające. Natomiast Annabelle Minerals to polska marka naturalnych kosmetyków mineralnych przeznaczonych dla każdego typu cery, w tym skóry wrażliwej. Kosmetyki nie zawierają konserwantów i silikonów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
26.06.2024 09:36
Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie i wprowadza nową metodę przedłużania włosów
Klaudia Duszyńska walczy o ekspansję marki Hollywood Hair.Klaudia Duszyńska
Hollywood Hair, znana marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, ogłosiła otwarcie nowego salonu w Rzeszowie we wrześniu br. Będzie to trzynasty salon firmy w Polsce, a w sumie piętnasty na świecie, licząc z planowanym otwarciem salonu w Londynie w lipcu. Oprócz rozszerzenia sieci salonów, Hollywood Hair wprowadziło nową, autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, która zyskała popularność wśród znanych osobistości medialnych.

Hollywood Hair zdobyło uznanie konsumentek i konsumentów dzięki stosowaniu nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych. Nowa metoda „Blend 1:1” polega na precyzyjnym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku, co pozwala na uzyskanie trójwymiarowego koloru i optycznej objętości. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się względnie naturalnym i unikalnym wyglądem swoich włosów. Metoda ta jest stosowana wyłącznie w salonach Hollywood Hair.

Założycielka Hollywood Hair, Klaudia Duszyńska, podkreśla, że decyzja o otwarciu nowego salonu w Rzeszowie wynika z rosnącego zapotrzebowania na usługi profesjonalnego przedłużania włosów w Polsce.

Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom

- zaznacza Duszyńska.

Hollywood Hair oferuje nie tylko przedłużanie włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do stylizacji włosów. W planach firmy jest dalsza ekspansja zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, co potwierdza otwarcie salonu w Londynie, pierwszego polskiego salonu specjalizującego się w przedłużaniu włosów w Wielkiej Brytanii.

Czytaj także: Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy
Aplikacja Hollywood Hairfot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Hollywood Hair, firma specjalizująca się w przedłużaniu włosów, uruchomiła aplikację, w której można zrobić zakupy, skorzystać z konsultacji i „przymierzyć” różną długość i kolor włosów. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Jak informowaliśmy, firma Hollywood Hair, przygotowywała się do uruchomienia aplikacji mobilnej umożliwiającej przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja Hollywood Hair App właśnie ruszyła i już można z niej korzystać.

Aplikacja daje dostęp do produktów do stylizacji pielęgnacji włosów oferowanych przez markę (sklep); można obejrzeć w niej tutoriale pokazujące, jak doczepiać, układać i stylizować włosy; obejrzeć transformacje po przedłużeniu włosów. Dostępna jest też lista salonów Hollywood Hair oraz blog z informacjami m.in. o prowadzonych przez markę konkursach.

Atrakcją jest możliwość wirtualnego przymierzenia włosów. Po wgraniu swojego zdjęcia można wybrać kolor i charakter fryzury – włosy proste, falowane, kręcone – i obejrzeć jak wygląda się w nich z każdej strony. Funkcja ta jest dostępna po zalogowaniu się do aplikacji. Podobnie jak profil klienta – lista zakupów. Aplikacja umożliwia także umawianie wizyt w salonach.

Menu i opisy produktów w aplikacji są dostępne w j. angielskim.  

Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. Aplikacja  jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo firma wprowadziła rozbudowany system CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją

Salony Hollywood Hair działają w Polsce. Marka przygotowuje się jednak do wejścia na zagraniczne rynki. Pierwszy salon planuje otworzyć w lipcu br. w Londynie, a w przyszłości stworzyć w Wielkiej Brytanii sieć podobną do funkcjonującej w Polsce. Jeden salon prowadzi także w hiszpańskiej Maribelli.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:25