StoryEditor
Salony beauty
04.05.2020 00:00

Środowisko Beauty po raz kolejny przedstawiło swoje propozycje wsparcia branży

Branża Beauty (stylistki paznokci, stylistki rzęs i brwi, kosmetyczki i kosmetolodzy, wizażystki, makijażystki, fryzjerki i fryzjerzy oraz właściciele biznesów beaty) domaga się wpisania na listę branż i sektorów dotkniętych w sposób szczególny skutkami epidemii i przygotowania wsparcia. Pakiet ich propozycji przybrał konkretną formę i nazwę – Tarczy Beauty. Uzyskał poparcie Kongresu Polskiego Biznesu. Podpisało się pod nim ponad 1 tys. osób.

Według inicjatywy #BeautyRazem, skupiającej 30 tys. osób zatrudnionych w branży, sytuacja finansowa sektora jest tak zła, że wymaga rządowego wsparcia. Bo choć kosmetyczki i fryzjerki chcą już wrócić do pracy, to mają świadomość, że rynek będzie trudniejszy niż przed pandemią.

Propozycje wsparcia pod nazwą Tarcza Beauty, przygotowane przez inicjatywę #BeautyRazem dotyczą:

  • obniżenia stawki VAT do 8 proc. na usługi kosmetyczne
  • odliczenia 50 proc. kwoty na środki dezynfekcyjne, ochronne, higieniczne, od podatku
  • dopłat do czynszu za puste lokale
  • umorzenia ZUS do 3 miesięcy od otwarcia branży
  • 180 dni na zwrot zaliczek na usługi lub zamiana – za zgodą klienta – na voucher do realizacji na poczet przyszłych usług w obszarze działalności przedsiębiorcy w ciągu roku od dnia, w którym miała być zrealizowana usługa, za którą klient wniósł zapłatę.

Projekt uzyskał poparcie Kongres Polskiego Biznesu, a także podpisy ponad 1 tys. osób.

Tarcza Beauty to kolejna próba uzyskania rządowego wsparcia dla branży Beauty. Wcześniejsza pierwsza petycja #BeautyRazem była skierowana do KPRM, MR, MZ i GIS w dniu 21 marca. Pierwsza wersja gotowych, podobnych do obecnych poprawek, została skierowana do posłów 25-26 marca. 27 marca Sejm nie przyjął ich w głosowaniu nad Tarczą antykryzysową. 30 marca przekazano je jako poprawki Senatu. Zostały one  odrzucone przez Sejm.

1 kwietnia rząd zakazał świadczenia usług Beauty, równocześnie zostawiając pracujących w niej specjalistów bez wsparcia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
26.06.2024 09:36
Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie i wprowadza nową metodę przedłużania włosów
Klaudia Duszyńska walczy o ekspansję marki Hollywood Hair.Klaudia Duszyńska
Hollywood Hair, znana marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, ogłosiła otwarcie nowego salonu w Rzeszowie we wrześniu br. Będzie to trzynasty salon firmy w Polsce, a w sumie piętnasty na świecie, licząc z planowanym otwarciem salonu w Londynie w lipcu. Oprócz rozszerzenia sieci salonów, Hollywood Hair wprowadziło nową, autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, która zyskała popularność wśród znanych osobistości medialnych.

Hollywood Hair zdobyło uznanie konsumentek i konsumentów dzięki stosowaniu nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych. Nowa metoda „Blend 1:1” polega na precyzyjnym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku, co pozwala na uzyskanie trójwymiarowego koloru i optycznej objętości. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się względnie naturalnym i unikalnym wyglądem swoich włosów. Metoda ta jest stosowana wyłącznie w salonach Hollywood Hair.

Założycielka Hollywood Hair, Klaudia Duszyńska, podkreśla, że decyzja o otwarciu nowego salonu w Rzeszowie wynika z rosnącego zapotrzebowania na usługi profesjonalnego przedłużania włosów w Polsce.

Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom

- zaznacza Duszyńska.

Hollywood Hair oferuje nie tylko przedłużanie włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do stylizacji włosów. W planach firmy jest dalsza ekspansja zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, co potwierdza otwarcie salonu w Londynie, pierwszego polskiego salonu specjalizującego się w przedłużaniu włosów w Wielkiej Brytanii.

Czytaj także: Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy
Aplikacja Hollywood Hairfot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Hollywood Hair, firma specjalizująca się w przedłużaniu włosów, uruchomiła aplikację, w której można zrobić zakupy, skorzystać z konsultacji i „przymierzyć” różną długość i kolor włosów. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Jak informowaliśmy, firma Hollywood Hair, przygotowywała się do uruchomienia aplikacji mobilnej umożliwiającej przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja Hollywood Hair App właśnie ruszyła i już można z niej korzystać.

Aplikacja daje dostęp do produktów do stylizacji pielęgnacji włosów oferowanych przez markę (sklep); można obejrzeć w niej tutoriale pokazujące, jak doczepiać, układać i stylizować włosy; obejrzeć transformacje po przedłużeniu włosów. Dostępna jest też lista salonów Hollywood Hair oraz blog z informacjami m.in. o prowadzonych przez markę konkursach.

Atrakcją jest możliwość wirtualnego przymierzenia włosów. Po wgraniu swojego zdjęcia można wybrać kolor i charakter fryzury – włosy proste, falowane, kręcone – i obejrzeć jak wygląda się w nich z każdej strony. Funkcja ta jest dostępna po zalogowaniu się do aplikacji. Podobnie jak profil klienta – lista zakupów. Aplikacja umożliwia także umawianie wizyt w salonach.

Menu i opisy produktów w aplikacji są dostępne w j. angielskim.  

Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. Aplikacja  jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo firma wprowadziła rozbudowany system CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją

Salony Hollywood Hair działają w Polsce. Marka przygotowuje się jednak do wejścia na zagraniczne rynki. Pierwszy salon planuje otworzyć w lipcu br. w Londynie, a w przyszłości stworzyć w Wielkiej Brytanii sieć podobną do funkcjonującej w Polsce. Jeden salon prowadzi także w hiszpańskiej Maribelli.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 09:22