
Hollywood Hair, polska marka z produktami do przedłużania włosów, otworzyła w tym roku trzy nowe salony. Po Szczecinie działalność rozpoczęły placówki w Lublinie i w Łodzi.
Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair mówi:
Popyt na usługi przedłużania włosów w opinii Hollywood Hair rośnie. Dlatego marka ma zamierza w dalszym ciągu rozwijać siec salonów. Jej celem jest stać się brandem globalnym i niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów.
Klaudia Duszyńska zapowiada:
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair udostępni swoim klientkom specjalną aplikację, która powstaje przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku. Firma w bieżącym roku wprowadzi również nowe produkty do swojej oferty e-commerce.
Hollywood Hair to sieć salonów i marka z własnymi produktami i akcesoriami do przedłużania i pielęgnacji skóry głowy. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu indeksów. Firma istnieje od 2016 r. i zatrudnia ponad stu specjalistów. Obecnie ma 12 salonów, w tym jeden w Hiszpanii. Prowadzi również działalność w branży e-commerce. E-sklep ma wersję angielsko i hiszpańsko języczną. Sprzedaż w Europie prowadzona jest też za pośrednictwem platformy Amazon. Wśród klientek Hollywood Hair znajdują się aktorki, influencerki i osoby związane ze światem tzw. show-biznesu.
Z danych Fortune Business Insights wynika, że wartość światowego rynku przedłużania włosów w 2022 r. została wyceniona na 4,06 mld USD i będzie stale wzrastać. Szacunki wskazują, że do 2030 r. branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58 proc.