StoryEditor
Salony beauty
04.06.2024 13:48

Grupa Beauty Razem przekształciła się w Fundację Beauty Razem, by sformalizować działalność i wzmocnić swoją siłę w reprezentowaniu branży

Zarząd Fundacji Beauty Razem. Od lewej: mec. Jagoda Rusińska, Michał Łenczyński, Ilona Miotke i Tomasz Elżbieciak podczas podpisywania aktu powołania fundacji / fot. Beauty Razem
Założona przez Michała Łenczyńskiego grupa wsparcia dla przedsiębiorców działających w usługach beauty została przekształcona w Fundację Beauty Razem. Dotychczasowa działalność grupy będzie obecnie kontynuowana w bardziej sformalizowanej strukturze, która ma wzmocnić pozycję organizacji w reprezentowaniu branży w obszarach prawnych i zawodowych.

Beauty Razem to grupa wsparcia założona 4 lata temu przez Michała Łenczyńskiego, menedżera, trenera marki osobistej. szefa salonu i Akademii Sztuk Piękności prowadzącej w Krakowie kursy kosmetyczne. Beauty Razem wspiera prawnie i biznesowo przedsiębiorców prowadzących własne firmy udzielając porad i udostępniając przewodniki po biznesie na stronie beautyrazem.pl. Lobbuje w sprawie istotnych dla branży rozwiązań. Ostatnim sukcesem organizacji jest obniżka podatku VAT do preferencyjnych 8 proc. na usługi kosmetyczne.

Czytaj: Wreszcie niższy VAT dla branży beauty

Beauty Razem aktywnie działa także m.in. w sprawie uregulowania zawodu i praw kosmetologów, lobbuje za dobrowolnym ZUS-em dla przedsiębiorców; domaga się wprowadzenia zmian w rozporządzeniu sanitarnym.  

Wokół Beauty Razem w mediach społecznościowych skupionych jest około 90 tys. osób korzystających z jej ekspertyz, uczestniczących w inicjatywach ustawodawczych i społecznych, targach, konferencjach, giełdach pracy i wyposażenia.

Po okresie intensywnej działalności organizacja przekształca się w Fundację Beauty Razem. Obok Michała Łenczyńskiego, wśród założycieli Fundacji znaleźli się menedżerowie odpowiedzialni za kluczowe obszary działania organizacji: mec. Jagoda Rusińska, Ilona Miotke i Tomasz Elżbieciak. 3 czerwca 2024 r. złożyli swoje podpisy u notariusza pod aktem powołującym Fundację Beauty Razem i będą stanowić jej zarząd.

Fundacja ma połączyć w sobie cechy: Związku Zawodowego Branży Beauty, Stowarzyszenia Branży Beauty,  Związku Pracodawców Branży Beauty,  Izby Gospodarczej Branży Beauty,  Federacji Pracodawców Branży Beauty, „Samorządu” Zawodowego Branży Beauty.

– Fundacja będzie zajmować się dokładnie tym, co znacie, ale jeszcze lepiej. Będzie naturalną kontynuacją nieformalnej pomocy którą wszyscy dobrze znamy. Była gigantycznie skuteczna, jeszcze skuteczniejsza. Pozwoli nam także uporządkować finansowanie Fundacji i działalności – usług dla całej branży, z których utrzymujemy działalność społeczną – napisał Michał Łenczyński w informacji skierowanej do społeczności.

– Przemyślana struktura prawna pozwoli nam dalej działać w sposób zorganizowany, przemyślany, jeszcze bardziej sprawczy przed rządem, parlamentem, czy europarlamentem – podkreślił.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
26.06.2024 09:36
Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie i wprowadza nową metodę przedłużania włosów
Klaudia Duszyńska walczy o ekspansję marki Hollywood Hair.Klaudia Duszyńska
Hollywood Hair, znana marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, ogłosiła otwarcie nowego salonu w Rzeszowie we wrześniu br. Będzie to trzynasty salon firmy w Polsce, a w sumie piętnasty na świecie, licząc z planowanym otwarciem salonu w Londynie w lipcu. Oprócz rozszerzenia sieci salonów, Hollywood Hair wprowadziło nową, autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, która zyskała popularność wśród znanych osobistości medialnych.

Hollywood Hair zdobyło uznanie konsumentek i konsumentów dzięki stosowaniu nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych. Nowa metoda „Blend 1:1” polega na precyzyjnym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku, co pozwala na uzyskanie trójwymiarowego koloru i optycznej objętości. Dzięki temu klientki mogą cieszyć się względnie naturalnym i unikalnym wyglądem swoich włosów. Metoda ta jest stosowana wyłącznie w salonach Hollywood Hair.

Założycielka Hollywood Hair, Klaudia Duszyńska, podkreśla, że decyzja o otwarciu nowego salonu w Rzeszowie wynika z rosnącego zapotrzebowania na usługi profesjonalnego przedłużania włosów w Polsce.

Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom

- zaznacza Duszyńska.

Hollywood Hair oferuje nie tylko przedłużanie włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do stylizacji włosów. W planach firmy jest dalsza ekspansja zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, co potwierdza otwarcie salonu w Londynie, pierwszego polskiego salonu specjalizującego się w przedłużaniu włosów w Wielkiej Brytanii.

Czytaj także: Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Aplikacja Hollywood Hair już gotowa. Można w niej „przymierzyć” włosy
Aplikacja Hollywood Hairfot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Hollywood Hair, firma specjalizująca się w przedłużaniu włosów, uruchomiła aplikację, w której można zrobić zakupy, skorzystać z konsultacji i „przymierzyć” różną długość i kolor włosów. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Jak informowaliśmy, firma Hollywood Hair, przygotowywała się do uruchomienia aplikacji mobilnej umożliwiającej przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja Hollywood Hair App właśnie ruszyła i już można z niej korzystać.

Aplikacja daje dostęp do produktów do stylizacji pielęgnacji włosów oferowanych przez markę (sklep); można obejrzeć w niej tutoriale pokazujące, jak doczepiać, układać i stylizować włosy; obejrzeć transformacje po przedłużeniu włosów. Dostępna jest też lista salonów Hollywood Hair oraz blog z informacjami m.in. o prowadzonych przez markę konkursach.

Atrakcją jest możliwość wirtualnego przymierzenia włosów. Po wgraniu swojego zdjęcia można wybrać kolor i charakter fryzury – włosy proste, falowane, kręcone – i obejrzeć jak wygląda się w nich z każdej strony. Funkcja ta jest dostępna po zalogowaniu się do aplikacji. Podobnie jak profil klienta – lista zakupów. Aplikacja umożliwia także umawianie wizyt w salonach.

Menu i opisy produktów w aplikacji są dostępne w j. angielskim.  

Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. Aplikacja  jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo firma wprowadziła rozbudowany system CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją

Salony Hollywood Hair działają w Polsce. Marka przygotowuje się jednak do wejścia na zagraniczne rynki. Pierwszy salon planuje otworzyć w lipcu br. w Londynie, a w przyszłości stworzyć w Wielkiej Brytanii sieć podobną do funkcjonującej w Polsce. Jeden salon prowadzi także w hiszpańskiej Maribelli.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:22