Spółka odnotowała zysk na rozwodnioną akcję w wysokości 0,35 dolara za pierwszy kwartał 2023 r., w porównaniu do 0,64 dolara w tym samym okresie poprzedniego roku. Dochód operacyjny w pierwszym kwartale wyniósł 181 milionów dolarów w porównaniu do 280 milionów dolarów w zeszłym roku, a zysk netto wyniósł 81 milionów dolarów w porównaniu do 155 milionów dolarów w ubiegłym roku.
Gina Boswell, CEO Bath & Body Works, skomentowała: - Osiągnęliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a nasz EPS był lepszy, niż oczekiwaliśmy, ponieważ dostrzegliśmy korzyści z naszej pracy nad poprawą marży towarowej, a także wczesne korzyści z optymalizacji kosztów.
Spółka zaktualizowała swoją całoroczną prognozę, aby odzwierciedlić lepsze niż oczekiwano wyniki finansowe oraz wpływ zysku na wcześniejszą spłatę zadłużenia w pierwszym kwartale. Na rok fiskalny 2023 firma podtrzymuje swoją prognozę stałej sprzedaży netto na średnio jednocyfrowy spadek w porównaniu z 7,560 miliardów dolarów w 2022 r. Firma spodziewa się, że sprzedaż netto w drugim kwartale spadnie od niskiej do średniej jednocyfrowej w porównaniu z 1,618 miliarda dolarów w drugim kwartale 2022 roku.
Bath & Body Works LLC. to amerykańska sieć sklepów detalicznych, która sprzedaje mydła, produkty pielęgnacyjne i higieniczne, balsamy, zapachy i świece. Została założona w 1990 roku w New Albany w stanie Ohio i od tego czasu rozszerzyła swoją działalność na 6 kontynentów; sklepy Bath & Body Works w Polsce znajdują się w centrach handlowych Złote Tarasy (Warszawa), Forum Gdańsk, Silesia City Center (Katowice), Galeria Krakowska i CH Manufaktura (Łódź).
Czytaj także: Gina Boswell dyrektorem generalnym Bath & Body Works