Wszystkie marki koncernu odnotowały dwucyfrowy wzrost przychodów, a The Body Shop zaliczył wzrost sprzedaży o 48,4 proc.
Roberto Marques, prezes i dyrektor generalny Grupy Natura & Co, skomentował te wyniki: - W roku bezprecedensowych wyzwań, pracownicy Natura & Co i nasza sieć we wszystkich naszych firmach wykazali się troską i zdolnością przystosowania się w obliczu globalnej pandemii, demonstrując zarówno nasz cel - dynamiczne podejście do biznesu, jak i siłę naszego wielokanałowego, wielomarkowego modelu.
- Świadczą o tym nasze wyniki w czwartym kwartale, przy silnym wzroście sprzedaży i zysków. Dzięki szybkiemu przechodzeniu do cyfrowej sprzedaży społecznościowej i e-commerce, gdy sklepy były zamykane przez lockdowny, byliśmy w stanie osiągnąć lepsze wyniki niż rynek CFT zarówno na świecie, jak i w Brazylii - dodaje.
Koncern Natura & Co przekazał, że dobre wyniki w czwartym kwartale roku obrotowego wynikały z dalszego wzrostu cyfrowej sprzedaży społecznościowej i e-commerce - sprzedaż cyfrowa wzrosła o 79 proc., a wszystkie cztery marki brazylijskiego koncernu odnotowały najwyższą w historii sprzedaż w handlu elektronicznym.