Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego już po raz 11. zaprasza firmy sektora kosmetycznego do udziału w wydarzeniu, którego motywem przewodnim jest komunikacja i reklama. Adresatami naszych konferencji są zazwyczaj eksperci działów B+R – osoby odpowiedzialne za zgodny z prawem kosmetyk - na półce i w sieci.
Tym razem, po raz pierwszy, do wspólnej dyskusji organizacja zaprasza przede wszystkim pracowników działów marketingu. To właśnie w tych działach powstaje deklaracja marketingowa. Jej jakość, jak się okazuje, kształtuje współczesnego konsumenta, a nawet przyszłość regulacji prawnych w tym obszarze.
Światowe trendy w świecie kosmetyków zaprezentują: Mintel, PWC, Nielsen, dr Marcin Napiórkowski, autorzy raportu Women Power oraz eksperci Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
W programie odpowiedzi na pytania:
- Jak komunikować i budować markę wśród współczesnych konsumentów?
- Jak konsumenci kształtują przyszłość rynku kosmetycznego?
- Jak powstają mity konsumenckie i kto je tworzy? Jak trendy rynkowe kształtują sektor kosmetyczny?
- Jak etycznie budować komunikację produktu?
"Wiadomości Kosmetyczne" są partnerem medialnym konferencji.
Szczegóły i rejestracja: Trendy rynkowe a dobre praktyki TREND SAFARI