– Choć kształt i treść Ustawy o Produktach Kosmetycznych są już znane, zawsze pozostają pytania o sposoby jej wdrażania, podejście do egzekwowania przepisów instytucji nadzoru, skłonność do nakładania przewidzianych w ustawie kar na przedsiębiorców – mówiła Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego w naszej noworocznej sondzie dotyczącej najważniejszych wyzwań stojących przed branżą w tym roku. Czytaj więcej
Dlatego Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego organizuje specjalne seminarium, podczas którego uczestnicy wspólnie z ekspertami, przejdą przez zapisy rozporządzenia i naniosą na nie nową mapę kar, którą przynosi ustawa. Poruszone zostaną także newralgiczne kwestie zgłaszania przypadków niepożądanych w kontekście ochrony danych osobowych.Uczestnicy seminarium dowiedzą się, jakie kompetencje i uprawnienia mają organy nadzoru oraz jakimi narzędziami dysponują przedsiębiorcy aby chronić tajemnicę handlową w relacjach z nadzorem.
Druga edycja seminarium odbędzie się 11 kwietnia br. Więcej informacji i agenda spotkania dostępne są na stronie kosmetyczni.pl
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego to największa organizacja zrzeszająca firmy kosmetyczne w Polsce i pracująca nad konkurencyjnością i rozwojem sektora poprzez działalność lobbingową, edukacyjną oraz integrację branży. Do organizacji należy 156 firm.