W celu ożywienia koreańskiego i globalnego rynku kosmetycznego w obliczu COVID-19, Amorepacific Group połączyła się z wieloma partnerami biznesowymi. Dzięki serii nowych innowacyjnych produktów była w stanie ożywić rynek.
W Korei sprzedaż w kanałach offline, w tym w sklepach wolnocłowych, domach towarowych i sklepach przydrożnych, spadła z powodu COVID-19 i przetasowań kanałów, w wyniku czego Grupa Amorepacific odnotowała spadek zysku operacyjnego. Zamiast tego Grupa zwróciła się do Internetu i zacieśniła współpracę z platformami cyfrowymi, takimi jak Naver, 11STREET, MUSINSA i Alibaba, aby dalej rozwijać się w kanale online.
Nowy kompakt LANEIGE NEO skierowany do generacji Z stała się sensacją wkrótce po premierze z rekordową liczbą ponad 120 000 sprzedanych produktów w zaledwie dwa miesiące. Inne nowo powstające marki, w tym Be Ready, BRO & T! PS, CUBE ME, SOON + i RAREKIND, również uzyskały dobre wyniki wraz z markami codziennej pielęgnacji, w tym mise-en-scene, Happy Bath i Illiyoon.
W operacji globalnej zarówno sprzedaż, jak i zysk operacyjny spadły w wyniku COVID-19. Jednak wzmocniony marketing cyfrowy zaowocował zauważalnym wzrostem kanału online. Marki luksusowe odniosły sukces na chińskim rynku internetowym, a marki premium rozszerzyły się na rynek e-commerce poprzez handel na żywo.
Sulwhasoo zadebiutował w Nykaa w Indiach, a ETUDE wszedł do wielomarkowego kanału sprzedaży w Chinach i Malezji w ramach dywersyfikacji kanałów. W Ameryce Północnej i Europie sprzedaż spowolniła z powodu restrukturyzacji kanału offline i spadku popytu turystycznego.
Grupa Amorepacific planuje wprowadzić nowe, innowacyjne produkty i strategie marketingowe oparte na synergii w kanałach online i offline, aby zapewnić lepsze wyniki w pozostałej części roku.