Dyrektor finansowy Eurofragance, Juan Ramón López Gil, potwierdza, że ten wzrost i związane z nim dobre wyniki były możliwe dzięki połączeniu wysiłków na rzecz poprawy kosztów i wewnętrznej efektywności firmy, poprzez plan łagodzenia skutków rosnących kosztów surowców. Wspomniany plan obejmował również przeniesienie części tego gwałtownego wzrostu kosztów na klientów. Wzrost sprzedaży w 2022 roku to także zasługa nowych klientów i zrealizowanych projektów.
Jak mówi CEO Eurofragance, Laurent Mercier, kolejny rok osiągnęliśmy rekordowy wynik. A to w dużej mierze zasługa naszej strategii „Vitality”, w zakresie sprzedaży nowych produktów do obecnych klientów i sprzedaży do nowych klientów, opracowanej ponad pięć lat temu, aby zaktywizować nasz biznes. Wyniki są obiecujące w perspektywie 2023 r., o czym mówi dalej López Gil, wyniki z pierwszych miesięcy tego roku wskazują na kontynuację dobrego trendu z 2022 r. i pokazują, w jaki sposób silny wzrost zwiększył rentowność biznesu. Pomimo geopolitycznej niepewności, pierwszy kwartał zakończymy sukcesem.
Eurofragance uruchomiło kompleksowy program transformacji i cyfryzacji na całym świecie w 2022 roku w celu reagowania na ciągłe zmiany na rynku, aby pozostać konkurencyjną i odpowiednią firmą. Laurent Mercier podkreśla: dzięki kulturze zorientowanej na osiągnięcia i wyniki, naszym mottem jest robić więcej za mniej lub zwiększać sprzedaż przy mniejszej liczbie inicjatyw i większym skupieniu. W lutym dom perfumeryjny z powodzeniem zrealizował swój strategiczny plan zrównoważonego rozwoju, zdobywając certyfikat Złotego Medalu przyznany przez EcoVadis, wiodącego dostawcę korporacyjnych ocen zrównoważonego rozwoju.
Czytaj także: Akcje Givaudan, Symrise i DSM spadają po dochodzeniu w sprawie globalnego kartelu zapachowego