Prestiżowy producent kosmetyków również odnotował wzrost zysków netto do 873 mln dol. w porównaniu z 557 mln dol. w ciągu trzech miesięcy do 31 grudnia 2019 r.
Dziesięć marek amerykańskiej firmy rozwinęło się, a wzrost w La Mer i Estee Lauder osiągnął dwucyfrowy poziom. Chociaż ruch konsumencki znacznie zmniejszył się w miarę szalejącej pandemii, wzrost sprzedaży online pozostał silny w każdym regionie, a sprzedaż detaliczna w branży turystycznej odnotowała jednocyfrowy wzrost dzięki zwiększeniu się liczby podróży w regionie Azji i Pacyfiku.
Sprzedaż produktów do pielęgnacji skóry okazała się dobra, na czele z La Mer, Estee Lauder i Clinique, ale w przypadku produktów do makijażu nadal spadała. Zapachy również odnotowały wzrost, głównie dzięki Tom Ford Beauty, Jo Malone London, Clinique i Le Labo.
Fabrizio Freda, prezes i dyrektor generalny ELC, powiedział: „Jesteśmy dumni, że w drugim kwartale powróciliśmy do wzrostu, wcześniej niż się spodziewaliśmy, demonstrując trwały sukces naszych licznych motorów strategii wzrostu. Pielęgnacja, zapachy, region Azji i Pacyfiku, travel retail w Azji i globalna sprzedaż online napędzały nasze wyniki pomimo rosnącej złożoności pandemii.