StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25

Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?

552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
05.02.2025 13:54
Roxie Węgiel – polską ambasadorką Rimmel London
Pierwsza kampania Rimmel London z udziałem Roxie wystartuje już w marcu 2025 Rimmel London mat.prasowe

Polską ambasadorką marki Rimmel London została wokalistka młodego pokolenia – Roxie Węgiel-Mglej. Tym samym dołączyła jako pierwsza gwiazda z Polski do Rimmel London VIP Collective: grupy niezwykłych talentów z całego świata, mającej na celu wzmocnienie roli marki w kulturze.

Rimmel London w ramach najnowszego pozycjonowania „Live Your London Look” w centrum stawia autentyczność i odwagę w wyrażaniu siebie i swojej tożsamości. Jak podkreśla marka, są to wartości które reprezentuje Roxie, bowiem jej kariera muzyczna i rozwój artystyczny wynikają z odwagi, ale też otwartości na różne trendy i bycia wierną sobie – od zwycięstwa w telewizyjnym show „The Voice Kids” czy Eurowizji Junior, po wydanie dwóch albumów studyjnych i ponad 30 singli. W styczniu tego roku Roxie szturmem zadebiutowała ze swoim pierwszym zagranicznym singlem w 30 krajach i na globalnej playliście New Music Friday na Spotify.

Zaproszenie do grona gwiazd Rimmel London to dla mnie ogromne wyróżnienie. Zwłaszcza, że Rimmel od zawsze był dla mnie symbolem odwagi, bezkompromisowości i stylu, a to wartości bardzo mi bliskie. Od lat stosuję kosmetyki Rimmel. Moim urodowym game changerem jest wielozadaniowy Multi-Tasker Better Than Fillters, czyli baza, podkład i rozświetlacz. Kocham też najnowszą szminkę Lip Latex i jej nieziemski połysk! – mówi Roxie, Polska Gwiazda Rimmel London.

Zapowiedziana współpraca Rimmel London i Roxie obejmie kampanie marki, prowadzone w digitalu i mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Tik Toka, oraz działania w punktach sprzedaży sieci drogeryjnych Rossmann, Hebe, Super-Pharm i innych. 

Wspólne działania marki z gwiazdą będą skupiały się także na aktywacjach konsumenckich, łączących świat makijażu i muzyki.

To pierwsze tak duże w historii marki partnerstwo z polską uznaną wokalistką. Roxie swoją postawą i karierą udowadnia autentyczność wartości zawartych w nowym pozycjonowaniu Rimmel „Live Your London Look”. Podziwiamy ją za śmiałość w kreowaniu siebie i konsekwencję w dążeniu do spełniania artystycznych marzeń i ambicji. Jest wzorem dla swojego pokolenia. Jej energia i ciepło, którym emanuje sprawiają, że łatwo mogą się z nim utożsamić nasi konsumenci – komentuje Agnieszka Żałopa, lider kategorii Kolor CEE.

Pierwsza kampania z udziałem Roxie wystartuje już w marcu. 

Czytaj też: Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
05.02.2025 13:23
Kobiecość też bywa bezdomna — Fundacja Serce Miasta szuka wsparcia w branży kosmetycznej
Fundacja Serce Miasta

Kobiety w kryzysie bezdomności często pozostają niewidoczne – nie tylko dla społeczeństwa, ale i dla statystyk. Aby chronić się przed przemocą, ukrywają swoją tożsamość, upodabniając się do mężczyzn. Fundacja Serce Miasta wraz z Fundacją Daj Herbatę już po raz piąty organizuje wyjątkową akcję z okazji Dnia Kobiet. Dziesięć uczestniczek przejdzie metamorfozę, która pomoże im odzyskać nie tylko kobiecość, ale i nadzieję na nowe życie.

Bezdomność wśród kobiet to zjawisko często niewidoczne, ale nie mniej dramatyczne. Jak zauważa Lusia Żagałkowicz z Fundacji Serce Miasta, kobiety żyjące na ulicy świadomie maskują swoją płeć – obcinają włosy, przyjmują męski wygląd, aby chronić się przed przemocą. Problem ten, choć trudny do uchwycenia w statystykach, dotyka tysięcy kobiet w Polsce, które każdego dnia zmagają się nie tylko z brakiem dachu nad głową, ale i zagrożeniem przemocą czy społecznym wykluczeniem.

Z okazji Dnia Kobiet już po raz piąty Fundacja Serce Miasta organizuje wydarzenie poświęcone kobietom w kryzysie bezdomności. W tegorocznej edycji weźmie udział 10 uczestniczek, które przez dwa tygodnie będą pod opieką specjalistów. Metamorfoza obejmie nie tylko zmianę wizerunku, ale także wsparcie w zakresie budowania pewności siebie i powrotu do stabilniejszego życia. W akcję zaangażowane są warszawianki zawodowo zajmujące się pomocą kobietom – od psycholożek, przez pracownice socjalne, po specjalistki od wizerunku.

Zwieńczeniem akcji będzie wydarzenie 8 marca w warszawskim Studio Tęcza, gdzie uczestniczki skorzystają z usług fryzjerów, stylistek i charakteryzatorek. Jak co roku, efekty ich metamorfoz uwieczni profesjonalna sesja zdjęciowa. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania internetowa mająca zwrócić uwagę na sytuację kobiet doświadczających bezdomności, które często pozostają niewidzialne dla społeczeństwa. Inicjatywa Fundacji Serce Miasta oraz Fundacji Daj Herbatę pokazuje, że walka z kryzysem bezdomności wymaga nie tylko wsparcia materialnego, ale i przywracania godności oraz wiary w nowy początek.

Zachęcamy do kontaktu z fundacją i wsparcia projektu wszystkie marki i usługodawców z naszego sektora. Aby włączyć się w projekt, należy skontaktować się z Fundacją Serce Miasta pod adresami [email protected], [email protected] lub [email protected] albo zadzwonić na numer +48 734 456 959. W poprzednich edycjach wsparcie dla inicjatywy zaoferowali zarówno znani producenci, jak L’Oréal, jak i marki takie jak Wacoal, Boutique Bielizny, salon manicure Nailed It oraz performerka Madame Méduse, a tym roku jako partnerzy zapowiedzieli się także Oriflame, A&M Premium Distribution i ETAM.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 15:07