Marka, której właścicielem jest Natura & Co, wprowadziła program ponownego napełniania produktów w sklepach w całych Stanach Zjednoczonych i zamierza do końca roku wyposażyć 159 punktów, czyli 49 proc. wszystkich lokalizacji w USA, w takie ekologiczne rozwiązania.
W 2019 roku The Body Shop uruchomił program uzupełniania produktów w swoich dwóch nowych sklepach koncepcyjnych. Teraz sieć rozwija projekt stacji refill i planuje mieć 500 tak wyposażonych sklepów na całym świecie do końca 2022 roku.
– Chcemy, aby coraz więcej z Was mogło ponownie wykorzystywać opakowania, zamiast je wyrzucać. Wprowadzając gospodarkę o obiegu zamkniętym, pomagamy wyeliminować odpady zanim trafią one na półkę w łazience. Warto wybrać ponowne napełnianie, a wspólnie zaoszczędzimy ponad 25 ton plastiku rocznie. Uzupełnianie jest dobre nie tylko dla planety, ale również dla portfela – wyjaśnia marka w swoim komunikacie.
Przeczytaj również: Drogerie Natura uruchomiły pierwszą ekologiczną stację refill
The Body Shop obsługuje około 3000 punktów sprzedaży detalicznej w ponad 70 krajach. Wraz z Aēsop, Avon i Natura, The Body Shop jest częścią Natura & Co, globalnej, wielokanałowej i wielomarkowej grupy kosmetycznej, której celem jest wywieranie pozytywnego wpływu na gospodarkę, społeczeństwo i środowisko. Cztery firmy tworzące grupę są zaangażowane w generowanie pozytywnego wpływu ekonomicznego, społecznego i środowiskowego.