Założyciele Zero100 mają wspólny cel: zaprojektować na nowo produkcję, dystrybucję i konsumpcję dóbr na całym świecie oraz wziąć wspólną odpowiedzialność za przedefiniowanie tego, jak profesjonaliści z łańcucha dostaw będą kształtować tę przyszłość.
Platforma jest wspierana przez osobiste inwestycje Dave'a Clarka, dyrektora generalnego Worldwide Consumer w Amazon, a także innych starannie wybranych inwestorów, Zero100 takich jak SCM World, Billa i Melindy Gates, Fundacjie Microsoft, Dell i Deloitte, Unilever, Google, Deliveroo, The Kroger Company, SC Johnson, The Estée Lauder Companies, New Balance, Schneider Electric, The ODP Corporation, Kinaxis, Blume i Mondelez International.
– Mamy ogromną szansę pozytywnie wpłynąć na naszą planetę, ludzi i społeczności. Dokonamy tego, jeśli wspólnie skierujemy naszą energię na przecięcie łańcucha dostaw, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Jako organizacja oparta na wartościach, ze złożonym globalnym łańcuchem dostaw, Estée Lauder Companies jest dumna z bycia członkiem, założycielem Zero100 i całym sercem wierzymy w hasło „Zero Carbon, 100% Digital” – powiedział Roberto Canevari, wiceprezes wykonawczy ds. globalnego łańcucha dostaw, The Estée Lauder Companies.
Przeczytaj również: Nowa inicjatywa branży kosmetycznej. B Corp Beauty Coalition