Orijinal to marka, która powstała w trakcie pandemii, a wyróżnia się z bycia dystrybutorem naturalnych lakierów pielęgnacyjnych z opatentowanym składnikiem aktywnym na bazie francuskiego selera i organicznego ekstraktu z granatu. Brand w pełni wykorzystuje proces czyszczenia wywodzący się z przemysłu spożywczego, który jest szybki i przyjazny dla środowiska.
Kiedy klient składa zamówienie, może zaznaczyć, że chce zwrócić pustą butelkę Orijinal, a nowy produkt otrzyma z opłaconą etykietą zwrotu pustego opakowania po wcześniej zakupionym produkcie do paznokci. Orijinal określa, że odzyskuje tylko „zużyte”, czyli puste butelki. Od drugiego zamówienia konsumenci mogą wskazać, że chcą zwrócić starą butelkę, co umożliwi im otrzymanie nowego produktu wraz z opłaconą etykietą zwrotu pustego opakowania podstawowego. Aby umożliwić ponowne użycie, marka zainwestowała w proces czyszczenia wywodzący się z przemysłu spożywczego, który umożliwia wyczyszczenie butelek w zaledwie 16 minut przy użyciu procedury, która jest „tak ekologicznie odpowiedzialna, jak to tylko możliwe”, podkreśla Orijinal.
Jednak rozwiązanie to działa tylko wtedy, gdy konsumenci naprawdę ograniczają ilość odpadów, to znaczy, jeśli naprawdę zużywają lakier do paznokci do ostatniej kropli — co wydaje się wciąż dość rzadkie w prawdziwym życiu. Dlatego, aby zmotywować jak najwięcej osób do zmiany nawyków, marka oferuje voucher za każde pięć zwróconych butelek. Drewnianą nasadkę można również oddzielić od plastikowego pędzelka-aplikatora w celu ponownego użycia.
Czytaj także: Co warto wiedzieć o kosmetykach halal: lakiery do paznokci