Obawa o zdrowie jest na czele lęków Polaków. Jesteśmy na tym punkcie wyjątkowo wyczuleni, a obecna sytuacja sprzyja nasileniu tych tendencji. Z tym wiąże się również coraz większe wyczulenie na punkcie jakości produktów i używanych do ich produkcji składników. Coraz większego znaczenia nabiera właściwa komunikacja z konsumentem. Do tych trendów nawiąże Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketingu strategicznego w swojej prezentacji „Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?” podczas Forum Branży Kosmetycznej, które odbędzie się już 19 listopada br.
Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketing strategicznego. Marketer z pasji, wykształcenia i 20-letniego doświadczenia; ekspert w zakresie strategii marek i zarządzania strategicznego; od wielu lat związana z sektorami ochrony zdrowia, farmacji i FMCG, również w zakresie działań wizerunkowych. Ewaluator projektów, trener biznesu i publicystka (z dorobkiem ponad 450 artykułów w prasie biznesowej). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym, agencyjnym oraz w mediach; autorka wielu raportów i analiz branżowych. Były wykładowca akademicki (SGH, PO, WSB). Edukatorka zdrowia i prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Zdrowia.
Forum Branży Kosmetycznej to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług, łącząca producentów z handlem, a także dla wszystkich, którzy interesują się biznesem kosmetycznym, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Tegoroczna edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się już 19 listopada br., w wygodnej i bezpiecznej dla uczestników formule online. Zarejestruj się, warto wiedzieć więcej!