Przyczyn boomu na tego typu opakowania jest wiele. Z jednej strony są marki produktów do pielęgnacji skóry, które chcą zapewnić konsumentom maksymalne bezpieczeństwo i chronić formuły przed ryzykiem zanieczyszczenia. Z drugiej strony, nowe marki o „zielonym” podejściu, poszukują opakowań wykonanych z trwałych lub dających się oddzielić materiałów. Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc.
Po sukcesie osiągniętym dzięki Envers, który nadał nowy charakter „klasycznej” koncepcji słoika, Lumson wprowadza nowy rozdział w historii Touchless (bezpowietrzny z woreczkiem), wprowadzając na rynek bezpowietrzny system Envers Glas o pojemności 50 ml.
Lumson jest jednym z kluczowych graczy na rynku airless. Dzięki umiejętności łączenia technologii, designu i innowacji firma była w stanie ugruntować swoją pozycję na rynku i zdobyć uznanie marek na całym świecie. Pierwszy Envers, wprowadzony na rynek w 2018 roku, jest doskonałym przykładem jej filozofii. Elegancki i funkcjonalny, nadał nowe znaczenie „klasycznemu” pojęciu słoika. System „on-off” otworzył drzwi do nowej technologii aplikacji kosmetyków, podczas gdy ekskluzywna estetyka, zapewniona przez sparowanie słoika z systemem dozowania, doskonale połączyła się z technologią systemu airless (Touchless) i saszetką zamkniętą w słoik zapewniający czystość produktu.
Przeczytaj również: Opakowanie wpływa na lojalność konsumentów wobec marki i produktu