StoryEditor
Biznes
07.03.2024 13:47

NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w „Czas na Show. Drag Me Out”

„Czas na Show. Drag Me Out” to pierwszy polski dragowy show telewizyjny. / TVN
NYX Professional Makeup oraz przedstawicielka marki będą gośćmi w programie „Czas na Show. Drag Me Out”, gdzie będą wspierać przemiany polskich drag queens, promując brand wśród oglądających nowe show stacji TVN. Projekt branded content o tak dużym zasięgu jest dziełem agencji Wavemaker, która odpowiada za strategię marketingową i realizację. Inicjatywa ta ma stanowić początek dalszych działań promujących różnorodność.

NYX Professional Makeup zaznaczył swoją silną pozycję w „Czas na Show. Drag Me Out”, odważnym nowym programie TVN, który skupia się na polskich drag queens. Dzięki kosmetykom NYX PM uczestnicy programu przejdą spektakularne metamorfozy, a w procesie tym wesprze ich również specjalistka z tej marki.

Po raz pierwszy na polskim rynku, NYX Professional Makeup zdecydował się na znaczący wkład w telewizyjny projekt branded content, wybierając do tego celu flagową stację TVN i jej prime-time, co ma zapewnić maksymalną oglądalność. Projekt zyska dodatkowe pokrycie dzięki emisji na Player.pl, platformie streamingowej należącej do grupy. Dotychczas, NYX Professional Makeup skupiał swoje działania na promocji poprzez advocacy, głównie w mediach cyfrowych, koncentrując się na komunikacji produktowej. Udział w „Czas na Show. Drag Me Out” oraz powiązane działania wizerunkowe wprowadzają markę w nowy etap jej komunikacji.

NYX Professional Makeup już od dłuższego czasu pokazuje swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności, między innymi poprzez obecność ze swoją strefą na Paradzie Równości przez ostatnie dwa lata. W swoich działaniach marketingowych marka często współpracuje z przedstawicielkami społeczności drag queens, co doprowadziło do nawiązania partnerstwa z nowym programem telewizyjnym. NYX Professional Makeup jest widoczna w każdym z sześciu odcinków „Czas na Show. Drag Me Out”, począwszy od umieszczania swoich produktów, poprzez udział ekspertki z marki, aż po sponsorowane billboardy promujące show. W ramach współpracy, marka dostarczyła produkty do makijażu zarówno dla uczestników, jak i do wyposażenia planu zdjęciowego, w tym ścianę z produktami i stacje makijażowe, które stanowią istotny element scenografii. NYX Professional Makeup planuje również wykorzystać materiały z programu w swoich mediach społecznościowych, przygotowując tutoriale makijażowe dla fanów tej sztuki.

Czytaj także: Nielsen: Sposób, w jaki społeczność LGBTQ+ kupuje kosmetyki i środki higieny osobistej, jest kluczem do pozyskania tego rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 14:35
TikTok wprowadza nowe narzędzia do kontroli kontekstu emisji reklam
TikTok prezentuje nowe narzędzia ułatwiające pracę działom marketingu.Agata Grysiak

TikTok rozszerza pakiet narzędzi bezpieczeństwa reklam, oferując markom większą kontrolę nad kontekstem, w jakim pojawiają się ich treści. Nowe funkcje – Video Exclusion List oraz Profile Feed Exclusion List – umożliwiają reklamodawcom wykluczanie konkretnych filmów lub profili z kampanii reklamowych. Oba rozwiązania są dostępne globalnie w ramach TikTok Safety Suite, a ich celem jest zwiększenie precyzji emisji oraz ochrona reputacji marek w dynamicznym środowisku cyfrowym.

Wprowadzenie nowych funkcji to odpowiedź TikToka na rosnące potrzeby reklamodawców, którzy oczekują większej przejrzystości i kontroli. TikTok Video Exclusion List pozwala zablokować emisję reklam przy konkretnych filmach, co umożliwia szybką reakcję na potencjalnie niepożądane treści. TikTok Profile Feed Exclusion List z kolei daje możliwość wykluczenia całych profili, co zwiększa spójność komunikacji marki. Oba narzędzia będą dostępne w Brand Safety Hub w ramach TikTok Ads Manager – do samodzielnego zarządzania lub z pomocą partnerów takich jak Integral Ad Science, DoubleVerify czy Zefr.

Nowym narzędziom towarzyszy przewodnik Brand Safety & Suitability Playbook, który krok po kroku instruuje, jak skutecznie zarządzać bezpieczeństwem marki na TikToku. Dzięki temu marki mogą dostosować strategię reklamową do swoich wartości i oczekiwań odbiorców. TikTok podkreśla, że fundamentem jego działań jest zaufanie – zarówno użytkowników, jak i partnerów reklamowych – dlatego inwestuje w rozwiązania, które wykraczają poza branżowe standardy.

TikTok Safety Suite to kompleksowy pakiet narzędzi, który obejmuje każdy etap kampanii – od planowania po raportowanie. Jak podkreśla Sofia Hernandez, globalna dyrektorka ds. marketingu biznesowego w TikToku, w dzisiejszym świecie konsumenci oczekują, że marki będą autentyczne i odpowiedzialne. Nowe funkcje TikToka mają umożliwić im skuteczne poruszanie się w tej rzeczywistości i zapewnić, że przekaz reklamowy będzie spójny z wartościami marki, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli nad jego kontekstem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Prawo
23.04.2025 13:34
UE ostrzega przed tanimi kosmetykami z platform takich jak Temu i Shein: "Rażące naruszenia standardów".
Komisja Europejska zaapelowała do konsumentów o ostrożność przy zakupie niedrogich kosmetyków dostępnych na popularnych platformach e-commerce, takich jak Temu i Shein.RAPEX Safety Gate

Komisja Europejska wydała ostrzeżenie dla konsumentów, by unikali kusząco tanich produktów kosmetycznych oferowanych na popularnych platformach zakupowych, takich jak Temu czy Shein. Według danych opublikowanych przez Financial Times, w ciągu ostatnich 12 miesięcy system zgłoszeń niebezpiecznych produktów działający na poziomie całej Unii Europejskiej odnotował ponad 4 000 alertów – to najwyższa liczba od momentu uruchomienia tego systemu.

Z raportu wynika, że aż 36 procent niebezpiecznych produktów stanowiły kosmetyki. Znaleziono w nich często zakazane substancje chemiczne, których stosowanie w Unii Europejskiej jest ściśle regulowane. Dodatkowo, aż 40 procent wszystkich zakwestionowanych towarów pochodziło z Chin, co wzbudza dodatkowe obawy dotyczące kontroli jakości i zgodności z unijnymi przepisami.

Michael McGrath, unijny komisarz ds. ochrony konsumentów, podkreślił, że dynamiczny wzrost sprzedaży internetowej doprowadził do zalewu europejskiego rynku produktami, które nie spełniają surowych norm bezpieczeństwa obowiązujących w UE. – „Znaczna część tych towarów rażąco narusza nasze rygorystyczne standardy, stwarzając poważne zagrożenie dla zdrowia konsumentów i wypaczając konkurencję wobec firm, które przestrzegają przepisów” – powiedział McGrath w rozmowie z Financial Times.

Komisja Europejska apeluje o ostrożność podczas zakupów w internecie, szczególnie w przypadku produktów przeznaczonych do kontaktu ze skórą. Podkreśla również konieczność wzmożonej kontroli nad transgranicznym handlem elektronicznym i większej odpowiedzialności ze strony platform sprzedażowych, które powinny weryfikować, czy oferowane produkty są zgodne z unijnym prawem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2025 23:44