Szymon Mordasiewicz objął nowe stanowisko w GfK Polonia.
– Z przyjemnością informuję, że zaczynam pracę na nowym stanowisku Managing Director w Consumer Panel Services GfK! – poinformował Szymon Mordasiewicz.
Szymon Mordasiewicz to doświadczony manager związany z branżą badawczą. Szymon Mordasiewicz znany jest ze swojej wyjątkowej charyzmy i znakomitych eksperckich wystąpień. Wielokrotnie był prelegentem organizowanego przez Wiadomości Kosmetyczne Forum Branży Kosmetycznej, gdzie dzielił się z uczestnikami wiedzą na temat rynku kosmetycznego, zwyczajów zakupowych konsumentów, pozycji brandów oraz rozwoju kategorii marek własnych.
Czytaj więcej:
Szymon Mordasiewicz jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej i podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 zarządzał polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.
Od stycznia 2019 jest związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.
GfK łączy się z NielsenIQ, na co firmy uzyskały już zgodę od Komisji Europejskiej.
Jednym z warunków połączenia firm badawczych jest zbycie jednego z działów GfK. Będzie to Panel Gospodarstw Domowych. Firmy otrzymały zgodę w czerwcu br. i w lipcu br. ogłosiły, że podejmą niezbędne kroki, aby umożliwić zamknięcie transakcji bez dalszej zwłoki. Wydzieloną część GfK przejmuje brytyjska firma badawcza YouGov. Transakcja warta 315 mln euro ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku.