NielsenIQ i GfK, po procesie integracji, w mediach pozostały pod nazwą NielsenIQ. Strona internetowa połączonych firm to nielseniq.com.
Na stronie internetowej nielseniq.com znalazły się informacje na temat rozwiązań analitycznych w różnych branżach i kategoriach, w tym FMCG, kosmetyków, technologii, handlu detalicznego, napojów alkoholowych i zwierząt domowych.
Klienci mogą zalogować się do wszystkich swoich narzędzi i platform za pośrednictwem głównego paska nawigacyjnego na nielseniq.com. Obejmuje to gfknewron, StarTrack i BASES,dając ujednolicony ekosystem danych i analizę na żądanie.
Dla użytkowników dostępny jest pełny widok wyników w kategoriach, kanałach i na rynkach globalnych.
Połączone firmy NielsenIQ i GfK mierzą 7,2 biliona dolarów globalnych wydatków konsumentów w ponad 95 krajach, obejmując 2,5 biliona transakcji tygodniowo.
Firmy NielsenIQ i GfK ogłosiły fuzję w lipcu 2022 r.
Czytaj więcej:
NielsenIQ i GfK otrzymały zgodę Komisji Europejskiej na planowane połączenie