StoryEditor
Marketing i media
04.10.2024 10:39

NielsenIQ i GfK zakończyły integrację swoich cyfrowych kanałów komunikacji

Strona internetowa dla klientów NielsenIQ i GfK - pod taką nazwą działa po integracji firm badawczych / fot: nielseniq.com

Dwie międzynarodowe firmy badawcze NielsenIQ i GfK poinformowały, że ich cyfrowa integracja została zakończona. Strony internetowe, gfk.com i nielseniq.com oraz kanały mediów społecznościowych zostały połączone.

NielsenIQ i GfK, po procesie integracji, w mediach pozostały pod nazwą NielsenIQ. Strona internetowa połączonych firm to nielseniq.com. 

Na stronie internetowej nielseniq.com znalazły się informacje na temat rozwiązań analitycznych  w różnych branżach i kategoriach, w tym FMCG, kosmetyków, technologii, handlu detalicznego, napojów alkoholowych i zwierząt domowych. 

Klienci mogą zalogować się do wszystkich swoich narzędzi i platform za pośrednictwem głównego paska nawigacyjnego na nielseniq.com. Obejmuje to gfknewron, StarTrack i BASES,dając ujednolicony ekosystem danych i analizę na żądanie.

Dla użytkowników dostępny jest pełny widok wyników w kategoriach, kanałach i na rynkach globalnych.

Połączone firmy NielsenIQ i GfK mierzą 7,2 biliona dolarów globalnych wydatków konsumentów w ponad 95 krajach, obejmując 2,5 biliona transakcji tygodniowo.  

Firmy NielsenIQ i GfK ogłosiły fuzję w lipcu 2022 r. 

Czytaj więcej: 

NielsenIQ i GfK łączą siły

NielsenIQ i GfK otrzymały zgodę Komisji Europejskiej na planowane połączenie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
29.01.2025 08:00
Olivia Rodrigo – twarzą nowej odsłony perfum Idôle Lancôme
Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power IntenseIG lancomeofficial

Lancôme poinformowało pod koniec ubiegłego roku, że globalną ambasadorką firmy została 21-letnia Olivia Rodrigo. Kilka dni temu premierę miały perfumy Lancôme Idôle w wersji Power, a gwiazdą kampanii reklamowej została oczywiśce młoda artystka.

Nawiązanie współpracy przy promocji marki z przedstawicielką Generacji Z było strategicznym krokiem dla marki Lancôme, którego celem jest umocnienie więzi z młodszymi konsumentami. Jak widać już nawet z pobieżnej lektury komentarzy w social mediach, Rodrigo jako “młoda twarz” tej klasycznej francuskiej marki przypadła do gustu swoim rówieśnikom, którzy przyznają, że wcześniej kojarzyli Lancôme jako markę kosmetyków, używanych np. przez ich matki.

Czytaj też: Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme

Olivia Rodrigo, mimo młodego wieku, jest już laureatką wielu muzycznych nagród (w tym Grammy) i wielokrotną zdobywczynią platynowych płyt. Dzięki swoim szczerym tekstom, pełnym młodzieńczej wrażliwości, została uznana za jedną z najbardziej wpływowych piosenkarek swojego pokolenia. 

Jej świeży, niezależny duch rock&rolla oraz zaangażowanie w budowanie równości i sprawiedliwej przyszłości dla kobiet i dziewcząt, inspiruje i rezonuje z publicznością na całym świecie” – uzasadniła wybór Rodrigo na swoją ambasadorkę firma Lancôme. 

W świecie, gdzie młode kobiety często mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami wobec wyglądu, niezwykle ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to kultowa i ponadczasowa marka, która promuje piękno płynące z wnętrza i jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do jej rodziny” – skomentowała Olivia Rodrigo swoją współpracę z francuską marką.

W połowie stycznia Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power Intense. Jest to głęboki i bogaty drzewny zapach, w bazie którego odnajdziemy charakterystyczną dla Lancôme różę damasceńską, a w tle – kremowe drzewo sandałowe. Kompozycja wzbogacona została innowacyjną molekułą Pomarose. Jak podkreśla Lancôme, jest to zapach kobiet w każdym wieku, które pragną wyrazić swoją siłę i niezależność.

Czytaj też: Marta Wojciechowska: Od silversów do generacji alfa. Czego klienci oczekują od marek kosmetycznych? [ANALIZA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
28.01.2025 12:29
Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych
W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziano wiele atrakcjimat.prasowe

Czyściochowa Akademia to bezpłatny program edukacyjny, skierowany do żłobków, przedszkoli oraz klas I-III szkół podstawowych. Za pośrednictwem zwierzaków-Czyściochów będzie wspomagać kształtowanie dobrych nawyków higienicznych u dzieci.

W ramach akcji Rossmann zapowiada wizyty Czyściocha w 15 klasach i 15 grupach przedszkolnych. Klasy lub grupy przedszkolne, chętne do udziału w konkursie, będą zgłaszane przez nauczycieli.  

Celem konkursu jest nauka higieny poprzez zabawę.

W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziane są m.in. “eksperymenty pełne higieny”, warsztaty, taniec, warsztaty z robienia w szkole breloczków z Czyściochami, zabawa z sensokartonami w przedszkolu, a także upominki dla uczestników.   

Po zabawie z wygraną klasą lub grupą, Czyścioch może odwiedzić pozostałe dzieci z placówki, które nie brały udziału w konkursie, przywitać się z nimi i przybić piątkę! – zapowiada Rossmann.

Zgłoszenia do konkursu trwają  do 16 lutego 2025, chętni (za pośrednictwem nauczyciela) mogą zgłaszać się tutaj

Czytaj też: Kampanie Rossmanna z prestiżowymi nagrodami w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. styczeń 2025 12:18