StoryEditor
Marketing i media
09.01.2024 13:54

Consumer Panel Services GfK jest teraz częścią grupy YouGov

Dzięki tej umowie, YouGov rozszerza swoją ofertę, dostarczając rozwiązania dedykowane sektorowi FMCG i handlowi detalicznemu w Europie. / Consumer Panel Services GfK

YouGov i Consumer Panel Services GfK łączą siły; YouGov jest liderem na rynku opinii, motywacji, pragnień i nawyków medialnych konsumentów, zrzeszając ponad 26 milionów zarejestrowanych członków panelu. CPS GfK natomiast zapewnia wgląd w zachowania kupujących dzięki ponad 60-letniej wiedzy i doświadczeniu.

YouGov, firma specjalizująca się w badaniach opinii, motywacji zakupowych oraz nawykach mediowych konsumentów, nabyła Panel Gospodarstw Domowych od GfK SE (Consumer Panel Services GfK), dostawcy danych i analiz zakupowych związanych z gospodarstwami domowymi w Europie. To przejęcie stanowi element długoterminowej strategii rozwoju YouGov i zwiększa jej obecność w sektorze FMCG. Połączenie obu firm poszerza również gamę oferowanych badań konsumenckich.

Transakcja o wartości 315 milionów euro przyspiesza długoterminową strategię YouGov, która zakłada kontynuację inwestycji w technologię, produkty i platformy, równocześnie rozszerzając panele badawcze oraz finalizując przejęcia, które zwiększą naszą obecność geograficzną i zasób danych.

YouGov ma obecnie panele na 24 rynkach europejskich: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Hiszpania, Szwecji, Szwajcarii, Turcji i Wielkiej Brytanii. YouGov działa również globalnie, na ponad 55 rynkach. CPS GfK działa natomiast obecnie na 18 rynkach europejskich: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Niemczech, Węgrzech, Włoszech, Holandii, Norwegii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii i Ukrainie.

Warto przypomnieć, że GfK połączyło już w zeszłym roku siły z Nielsen IQ. Lars Nordmark, tymczasowy CEO i CFO w firmie GfK, oznajmił w kwietniu 2022, że firma udanie przeszła proces cyfrowej transformacji, osiągając zyskowny i zrównoważony wzrost w ostatnich latach.

Połączenie sił z NielsenIQ jest teraz dla nas logicznym kolejnym krokiem i wesprze kolejny etap rozwoju naszej firmy. Umożliwi naszym klientom podejmowanie mądrzejszych decyzji w ich organizacjach na prawdziwie globalną skalę i przyspieszy naszą podróż do kolejnego rozdziału innowacji.

Czytaj także: GfK– An NIQ Company: Nastroje konsumenckie w Polsce przez ostatni rok mocno rosły. Wciąż jednak daleko im do poziomów sprzed pandemii

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
29.01.2025 08:00
Olivia Rodrigo – twarzą nowej odsłony perfum Idôle Lancôme
Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power IntenseIG lancomeofficial

Lancôme poinformowało pod koniec ubiegłego roku, że globalną ambasadorką firmy została 21-letnia Olivia Rodrigo. Kilka dni temu premierę miały perfumy Lancôme Idôle w wersji Power, a gwiazdą kampanii reklamowej została oczywiśce młoda artystka.

Nawiązanie współpracy przy promocji marki z przedstawicielką Generacji Z było strategicznym krokiem dla marki Lancôme, którego celem jest umocnienie więzi z młodszymi konsumentami. Jak widać już nawet z pobieżnej lektury komentarzy w social mediach, Rodrigo jako “młoda twarz” tej klasycznej francuskiej marki przypadła do gustu swoim rówieśnikom, którzy przyznają, że wcześniej kojarzyli Lancôme jako markę kosmetyków, używanych np. przez ich matki.

Czytaj też: Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme

Olivia Rodrigo, mimo młodego wieku, jest już laureatką wielu muzycznych nagród (w tym Grammy) i wielokrotną zdobywczynią platynowych płyt. Dzięki swoim szczerym tekstom, pełnym młodzieńczej wrażliwości, została uznana za jedną z najbardziej wpływowych piosenkarek swojego pokolenia. 

Jej świeży, niezależny duch rock&rolla oraz zaangażowanie w budowanie równości i sprawiedliwej przyszłości dla kobiet i dziewcząt, inspiruje i rezonuje z publicznością na całym świecie” – uzasadniła wybór Rodrigo na swoją ambasadorkę firma Lancôme. 

W świecie, gdzie młode kobiety często mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami wobec wyglądu, niezwykle ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to kultowa i ponadczasowa marka, która promuje piękno płynące z wnętrza i jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do jej rodziny” – skomentowała Olivia Rodrigo swoją współpracę z francuską marką.

W połowie stycznia Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power Intense. Jest to głęboki i bogaty drzewny zapach, w bazie którego odnajdziemy charakterystyczną dla Lancôme różę damasceńską, a w tle – kremowe drzewo sandałowe. Kompozycja wzbogacona została innowacyjną molekułą Pomarose. Jak podkreśla Lancôme, jest to zapach kobiet w każdym wieku, które pragną wyrazić swoją siłę i niezależność.

Czytaj też: Marta Wojciechowska: Od silversów do generacji alfa. Czego klienci oczekują od marek kosmetycznych? [ANALIZA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
28.01.2025 12:29
Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych
W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziano wiele atrakcjimat.prasowe

Czyściochowa Akademia to bezpłatny program edukacyjny, skierowany do żłobków, przedszkoli oraz klas I-III szkół podstawowych. Za pośrednictwem zwierzaków-Czyściochów będzie wspomagać kształtowanie dobrych nawyków higienicznych u dzieci.

W ramach akcji Rossmann zapowiada wizyty Czyściocha w 15 klasach i 15 grupach przedszkolnych. Klasy lub grupy przedszkolne, chętne do udziału w konkursie, będą zgłaszane przez nauczycieli.  

Celem konkursu jest nauka higieny poprzez zabawę.

W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziane są m.in. “eksperymenty pełne higieny”, warsztaty, taniec, warsztaty z robienia w szkole breloczków z Czyściochami, zabawa z sensokartonami w przedszkolu, a także upominki dla uczestników.   

Po zabawie z wygraną klasą lub grupą, Czyścioch może odwiedzić pozostałe dzieci z placówki, które nie brały udziału w konkursie, przywitać się z nimi i przybić piątkę! – zapowiada Rossmann.

Zgłoszenia do konkursu trwają  do 16 lutego 2025, chętni (za pośrednictwem nauczyciela) mogą zgłaszać się tutaj

Czytaj też: Kampanie Rossmanna z prestiżowymi nagrodami w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. styczeń 2025 18:26