Polskie stoisko narodowe znajdzie się w hali 16, M1. – Na naszym stoisku zostanie wydzielone miejsce do spotkań B2B dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów. Jest przygotowana oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego. Zapraszamy polskich przedsiębiorców do przekazywania nam materiałów promocyjnych w postaci katalogów, ulotek oraz filmów reklamowych. Będziemy je promować przez cały czas trwania targów – informują przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
W ramach promocji polskiego sektora kosmetycznego 17 marca o godz. 12.00 na polskim stoisku promocyjnym odbędzie się konferencja prasowa z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Gościem specjalnym konferencji będzie Antonio Bruzzone, general manager Bologna Fiere, organizatora targów Cosmoprof.
Cosmoprof/Cosmopack to jedne z największych i najważniejszych targów świata kosmetycznego. Podczas ubiegłorocznej, 50. edycji, przyciągnęły uwagę rekordowej liczby ponad 250 tys. gości ze 150 krajów. Na łącznej powierzchni ponad 140 tys. mkw. swoje produkty i usługi zaprezentowało 2776 wystawców z 69 krajów, w tym ponad 100 z Polski. Organizatorzy zapowiadają, że w tym roku te liczby będą co najmniej tak samo imponujące.
Tegoroczne targi zostały podzielone na dwa mniejsze, ale zazębiające się w czasie wydarzenia. Od czwartku 15 marca do niedzieli 18 marca centrum wystawiennicze w Bolonii otworzy swoje drzwi dla sektora perfumeryjnego, kosmetyki naturalnej oraz pawilonów narodowych podczas Cosmo Perfumery & Cosmetics, które odbędzie się w tym samym czasie co targi Cosmopack przeznaczone dla firm specjalizujących się w produkcji opakowań kosmetycznych.
Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń dostępne jest na stronie serwisu poświęconego promocji branży kosmetycznej: https://cosmetics.trade.gov.pl/pl/