Na początku tego miesiąca Chiny całkowicie otworzyły swoje granice i zniosły wymogi kwarantanny dla podróżnych przybywających do kraju. Dzięki temu organizatorzy targów Personal Care and Homecare Ingredients (PCHI) odbywających się w dniach 15-17 lutego 2023 w ramach China Import and Export Fair Complex spodziewają się ponad 30 tys. odwiedzających. Zapowiadają, że będzie to największa jak dotąd edycja imprezy – z ponad 700 wystawcami prezentującymi swoje najnowsze składniki i usługi.
Zgodnie z zapowiedziami tegoroczne PCHi będą koncentrować się na tematyce bezpieczeństwa produktów kosmetycznych poprzez badania toksykologiczne, praktykach zrównoważonego rozwoju, rosnącej świadomość konsumentów oraz wiedzy technicznej.
Całą jedną halę zajmie Strefa Badań Toksykologicznych. Prezentowane w niej będą produkty i technologie, które pokazują wysiłki wystawców mające na celu spełnienie oczekiwań organów regulacyjnych i użytkowników końcowych w zakresie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych.
Swoje miejsce na targach będzie miała również Strefa Zrównoważonego Rozwoju.
– Na całym świecie i we wszystkich branżach firmy są zmuszone do ponownego przemyślenia swoich produktów, usług i praktyk biznesowych, ponieważ rośnie presja na przyjęcie gospodarki o obiegu zamkniętym. Wybrana grupa wystawców zaprezentuje konkretne produkty i technologie, które demonstrują ich wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju – czytamy w materiałach targowych.
Organizatorzy zapowiadają, że renomowane firmy, takie jak Shiseido, Beiersdorf, Jala Group czy Chicmax, podzielą się swoimi spostrzeżeniami na tematy makroekonomiczne, zaprezentują trendy rynkowe, receptury surowców i opakowania, które pozwolą na rozwój zrównoważonego piękna w Chinach.
Na PCHi 2023 powraca również Strefa Innowacji Uniwersytetów, w której odwiedzający będą mogli przekonać się jak wygląda współpraca przemysłu ze środowiskiem akademickim. Różne instytucje szkolnictwa wyższego z całych Chin zaprezentują swoje najnowsze badania, które mają zastosowanie na rynku środków higieny osobistej i urody.
Kolejną zapowiadaną strefą jest Beaute Gourmet. W tej przestrzeni prezentowane będą suplementy diety i żywność funkcjonalną, które koncentrują się na poprawie zdrowia i wyglądu skóry.
Kluczowym elementem wystawy będzie konferencja branżowa, w ramach której poruszonych zostanie wiele tematów. Będą to m.in. inteligentne innowacje, chińskie rodzime zasoby roślinne nadające się do wykorzystania jako składniki kosmetyków, chińskie zasady i przepisy, a także trendy konsumenckie w zakresie pielęgnacji włosów i skóry głowy, regeneracji i pielęgnacji skóry oraz higieny jamy ustnej.
Na koniec targów odbędzie się wręczenie nagród PCHI Fountain 2023, którymi zostaną wyróżnione innowacje w zakresie stosowanych składników, opakowaniach i sprzęcie, a także osoby prywatne za ich osobisty wkład w całą branżę. Wcześniej produkty będą prezentowane w gablotach na wystawie.