Od lipca br. produkty Yope są dostępne w sieci Gold Apple w Rosji. Sieć prowadzi sprzedaż w 21 sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online. Yope oferuje w niej obecnie 32 pozycje asortymentowe, w tym mydła, balsamy, żele pod prysznic, kremy do rąk oraz mydła i balsamy kuchenne. Już wkrótce dołączą do nich kosmetyki dla dzieci, a jesienią także produkty do pielęgnacji twarzy, szampony, odżywki i maski do włosów, linia do higieny intymnej oraz żele i szampony dla mężczyzn.
– Współpraca z prestiżowym kontrahentem, jakim jest Gold Apple otwiera nam nowe możliwości ekspansji na Rosję. To rynek o największym potencjale eksportowym w regionie, a także jeden z większych rynków kosmetycznych na świecie – mówi Jacek Mijakowski, dyrektor działu eksportu Yope.
– Równolegle z działaniami na rynku rosyjskim wzmocniliśmy obecność Yope w Azji. W Shinjuku Marui Main Building w Tokyo ruszył nasz pop-up store, a chwilę później uruchomiliśmy w centrum handlowym OP Mall HK w dzielnicy Tsuen Wan nasz drugi sklep w Hong-Kongu – dodaje.
Produkty Yope są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii