Produkty Yope trafiły do sklepów Super Care Pharmacy oraz dwóch concept storów prowadzonych przez tę sieć: Arabella Pharmacy oraz Good Health. Oferta marki na sklepowych półkach obejmuje 27 pozycji z asortymentu, w tym mydła, balsamy, żele pod prysznic, kremy do rąk, linię produktów dla dzieci oraz serię kosmetyków do włosów.
Ekspansja na rynek bliskowschodni wiązała się ze spełnieniem szeregu wymagających warunków i formalności.
– Byliśmy jednak świadomi specyfiki branży w tym regionie. Kosmetyki są tutaj zaliczane do produktów, które powinny być halal, co oznacza że nie zawierają alkoholu i składników pochodzących od zwierząt mięsożernych, a także zostały wyprodukowane w sposób, który nie wyrządza krzywdy ani środowisku ani zwierzętom. Produkty Yope w naturalny sposób spełniają te wymogi zarówno w zakresie receptur, jak i procesu produkcyjnego – wyjaśnia Jacek Mijakowski, dyrektor działu eksportu Yope.
Dodaje, że Zjednoczone Emiraty Arabskie to dla firmy ciekawy rynek z dużym potencjałem.
– Yope ze swoją filozofią działania z troską o środowisko oraz naturalnymi kosmetykami o niebanalnych zapachach i zwracającym uwagę designem opakowań doskonale wpisuje się w oczekiwania tutejszych konsumentów – mówi Jacek Mijakowski.
Produkty Yope są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hong-Kongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.