
Dmitrij Azarow, rosyjski partner brytyjskiej firmy kosmetycznej Lush Cosmetics, która opuściła Rosję, uruchamia nową sieć, która specjalizuje się również w sprzedaży ręcznie robionych kosmetyków. Na początku grudnia sklepy pod marką Oomph zostaną otwarte w Moskwie w siedmiu lokalizacjach, które wcześniej były zajmowane przez punkty Lush, powiedział sam przedsiębiorca RBC.
Dawny flagowy sklep Lush przy ulicy Twerskiej również otrzyma nowy koncept: oprócz części handlowej znajdzie się w nim kawiarnia. Menu, które składa się głównie z wypieków, zostało opracowane przez partnera Azarowa, głównego restauratora Glena Ballisa. Zarządzaniem operacyjnym nowej marki zajmie się założona przez Azarowa w sierpniu 2022 r. List LLC. Inwestycje w nowy projekt szacuje na 100 mln rubli, a przedsiębiorca inwestuje w biznes z własnych środków.
Pod nową marką kosmetyczną początkowo produkowanych będzie około sto produktów: mydła, szampony, żele pod prysznic, świece. „W Lush, mimo całej naszej miłości do marki, byliśmy ograniczeni ogólną strategią globalną. W naszej produkcji planujemy na przykład opracować specjalną linię do kąpieli”, oświadczył Azarow, dzieląc się swoimi planami. Dodaje jednak, że byli wspólnicy pozostają wzorem w biznesie jako firma, która zawsze „płynęła pod prąd i odnosiła światowy sukces, skupiając się nie tylko na biznesie, ale na zasadach sprawiedliwego handlu”.
Czytaj także: Dawne rosyjskie sklepy Sephora ponownie otwierają się jako Ile de Beauté