W ramach przełomowej kontynuacji jej kariery sportowej legendarna Serena Williams połączyła siły z dwoma weteranami CPG, aby wprowadzić na rynek własną markę wellness Will Perform; linię naturalnych, wolnych od okrucieństwa kosmetyków przeciwbólowych do stosowania miejscowego i pielęgnacji mięśni, zaprojektowanych w celu zredefiniowania powrotu do formy po szczególnie intensywnych treningach.
Brand jest przeznaczony dla sportowców i każdego, kto prowadzi aktywny tryb życia, a nowy asortyment obejmie pięć produktów z czterech kategorii: WILL Relieve, WILL Cool, WILL Rest i WILL Soothe. Kosmetyki Relieve i Cool zapewniają ulgę w przypadku dolegliwości bólowych, podczas gdy Soothe i Rest zapewniają codzienną pielęgnację skóry i mięśni. Produkty są w formie sztyftów, balsamów i roll-onów. Williams i jej zespół wzięli pod uwagę długą listę czynników warunkujących przydatność produktów i efektywne stworzenie nowej niszy na rynku, w tym skuteczność formuły, składniki, design opakowania, zastosowanie i zapach, aby stworzyć linię produktów, którymi można się cieszyć w ramach codziennej rutyny sportowej przed i po treningu.
Współzałożycielami Will Perform są Hank Mercier, doświadczony dyrektor CPG i obecny dyrektor generalny Will Perform, oraz Eric Ryan, przedsiębiorca stojący za marką żywieniową Olly i marką produktów pierwszej pomocy Welly. Will Perform pojawi się w sklepach Target i na Target.com od 18 grudnia.
Czytaj także: Procter & Gamble współpracuje z Sereną Williams w kampanii na rzecz równości płci