19. edycja Cosmoprof North America trwa od 12 lipca w Las Vegas w stanie Nevada. To największe tragi kosmetyczne B2B w Ameryce.
Według listy wystawców zaprezentowanej przez organizatorów Cosmoprof North America w targach bierze udział 15 firm i marek z Polski. Marki specjalizujące się w produktach naturalnych, zajmujące się kosmetykami pielęgnacyjnymi oraz perfumiarstwem, ale nie tylko. Oto wystawcy reprezentujący Polskę: iossi, Beauty for you, Bless Me Cosmetics, Bohoboco Perfume, Cosmepick & dermicLAB, Crystallove, Efektima, IQnails, MacroHi, Nacomi Group, Nou, Orientana, Solange, Yope, Zaremba International Academy.
W sektorze Discover Green swoje stoisko ma firma Orientana, która dostarczyła nam korespondencję zdjęciową z targów. W Las Vegas z kontrahentami właściciele firmy Anna i Krzysztof Wasilewscy. – Od otwarcia targów zainteresowanie odwiedzających jest ogromne i widać, że trend naturalnych kosmetyków cały czas się umacnia – informują nas twórcy marki Orientana.
Jak podkreśla Enrico Zannini, general manager BolognaFiere Cosmoprof, Ameryka jest strategicznym rynkiem dla rozwoju marek kosmetycznych. Organizatorzy targów uważają także, że przyszłość branży kosmetycznej wygląda optymistycznie.
– Przyszłość branży kosmetycznej jest jaśniejsza niż kiedykolwiek, a 19. edycja Cosmoprof North America jest tego wymownym wskaźnikiem. 40 proc. odwiedzających targi zarejestrowało się na nie po raz pierwszy, co dowodzi silnego pragnienia branży kosmetycznej, aby spotkać się osobiście i współpracować – stwierdza Nina Dayli, executive director Professional Beauty Association.
Na Cosmoprof North Amercica wystawia się w tym roku 1100 firm. Wystawcy zostali podzieleni na cztery główne sektory Hair Care, Skin Care & Makeup, Nails oraz Natural Products z silną reprezentacją produktów zapachowych.
Dodatkowo utworzono specjalne sektory Discover Beauty, Discover Beauty, Spotlights, Discover Green, The Beauty Vanities i nowo wprowadzony Discover Black-Owned Beauty (dla marek stworzonych przez osoby czarnoskóre i poszukujących dostępu do nowych rynków i odbiorców).