Beautyworld Middle East odbywające się w Dubaju to największe międzynarodowe wydarzenie targowe na Bliskim Wschodzie dedykowane produktom kosmetycznym. Targi mają biznesowy charakter. Są co roku udoskonalane, tak aby być najbardziej znanym w regionie wydarzeniem handlowym dla branży kosmetycznej i wellness. Są platformą współpracy pomiędzy producentami i handlem. Bywają tu zarówno światowi gracze, jak i młode, dopiero stawiające kroki w branży kosmetycznej firmy. Prezentują tu swoje najnowsze produkty, a także mają okazję do dyskusji z tysiącami kupców, detalistów, hurtowników, importerów i eksporterów.
Poprzednia, 22. edycja targów, przyciągnęła 41 tys. gości oraz 1568 wystawców z 56 krajów. – Wydarzenie wywarło bez wątpienia ogromny wpływ na świat kosmetyczny nie tylko na Bliskim Wschodzie czy Afryce, ale również subkontynencie indyjskim czy w innych, najdalej wysuniętych zakątkach świata. Dzięki Beautyworld Middle East tysiące wpływowych kupców poznało najnowsze trendy kosmetyczne oraz możliwości dla biznesu – mówi Maja Justyna, project manager z Departamentu Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
W bieżącej edycji targów, która rozpoczęła się dziś, 8 maja, bierze udział ponad 1600 wystawców z ponad 60 krajów. Polskę reprezentuje ok. 70 firm kosmetycznych.
Nowością na targach jest sekcja certyfikowanych organicznych i naturalnych produktów, w której zaprezentuje się ok. 60 firm kosmetycznych, w tym polscy producenci, którzy coraz śmielej inwestują w kategorie produktów ekologicznych.
Beautyworld Middle East to drugie wydarzenie branżowe, na którym Polska Agencja Inwestycji i Handlu przygotowała polskie stoisko narodowe w ramach realizacji branżowego programu promocji sektora kosmetycznego. Na stoisku zostało wydzielone miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, rozdawane są również przygotowane przez PAIH materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego oraz materiały promocyjne polskich firm.