Notowana na rynku głównym GPW spółka od stycznia do marca wypracowała 7,4 mln przychodów. Jest to wynik o 11 proc. wyższy niż ten odnotowany w pierwszych trzech miesiącach 2020 r.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników wypracowanych przez Miraculum. W minionym miesiącu zawarliśmy ważne dla spółki zagraniczne kontrakty handlowe, co z pewnością pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży w kolejnych miesiącach – mówi Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Od marca kosmetyki z portfolio marek Miraculum dostępne są w sieci drogeryjnej Prostor na Ukrainie, a także w drogeriach Primor w Hiszpanii. W minionym miesiącu spółka podpisała również umowę z sieciami domów towarowych w USA: TJ MAXX oraz ROSS. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Miraculum rozpoczęło sprzedaż perfum Chopin na platformie Amazon w USA.
Spółka prowadzi też kampanię marketingową związaną z 50. rocznicą powstania marki Pani Walewska. Obecnie trwa akcja promocyjna w sieci sklepów Stokrotka.
- Przeprowadziliśmy już udane akcje promocyjne z sieciami Rossman i Aldi, obecnie trwa kampania w sklepach Stokrotka. To doskonała okazja, żeby odświeżyć wizerunek tych kultowych kosmetyków i zwiększyć ich rozpoznawalność wśród młodszego pokolenia – tłumaczy Sławomir Ziemski.
O spółce Miraculum:
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna. Firma istnieje na rynku od 1924 roku.Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.