
Współpraca z Lalami (Group) Co., Limited (Lalami) – liczącym się dystrybutorem kosmetyków na rynku Państwa Środka, którego obroty w 2018 roku przekroczyły 2 miliardy RMB – ponad 1 miliard zł, była możliwa dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. W listopadzie 2018 r., na zaproszenie PAIH, spółka Miraculum uczestniczyła w pierwszej edycji największych targów importowych China International Import Expo w Szanghaju, które przyciągnęły gości z całego regionu Azji i Pacyfiku: importerów, jak również dystrybutorów.
Podczas targów CIIE firma Miraculum podpisała list intencyjny, a następnie po trzech miesiącach negocjacji zawarła umowę, która przewiduje 5-letnią współpracę z możliwością przedłużenia jej obowiązywania na kolejne lata.
– Kontrakt ze spółką Lalami jest zwieńczeniem kilku miesięcy starań o wejście z naszymi produktami na największy rynek konsumpcyjny świata. Dzięki pomocy jaką uzyskaliśmy od PAIH w niespełna pół roku od naszej pierwszej wizyty w Chinach podpisaliśmy kontrakt ze spółką, która gwarantuje bardzo profesjonalne wprowadzenie naszych produktów do dystrybucji w Chinach. Pierwszym i najważniejszym krokiem do osiągnięcia tego sukcesu, w mojej ocenie, był udział naszej spółki w Targach CIIE. Już teraz planujemy obecność w kolejnej edycji tej imprezy – podsumowuje Tomasz Sarapata, prezes Miraculum.
China International Import Expo w Szanghaju to największe w historii Chin targi importowe, które zainicjował i objął patronatem prezydent Chin Xi Jinping. Na zaproszenie PAIH w targach CIIE wzięło udział ponad 80 polskich firm o największym potencjale na podbój azjatyckiego rynku. Łącznie oferta Polski prezentowana była na 1000 mkw., co stanowiło największą przestrzeń wystawienniczą ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Składało się na nią 6 stoisk branżowych oraz stoisko narodowe.