Kapsułkowa kolekcja zawiera pomadki w wielokrotnego użytku oprawkach; pojemniczki wykonane zostały z resztek ze stałej kolekcji skórzanych butów Gianvito Rossi. Dostępne w ramach limitowanej serii dwa kolory noszą nazwy Gianvito Pink i Gianvito Red, a założyciel marki obuwniczej Rossi opisuje te dwie pomadki jako „hołd dla wszystkich kobiet”. „To, co nas łączy z La Bouche Rouge, to to, że zarówno nasze kolekcje butów, jak i makijaże La Bouche Rouge mają na celu podkreślenie kobiecości”.
Współpraca związana jest z niedawnym zaangażowanie Gianvito Rossi w zrównoważony rozwój; w zeszłym roku zaprezentowano mapę drogową zrównoważonego rozwoju marki, która obejmowała ocenę całego łańcucha dostaw. Skóry używane przez Gianvito Rossi pochodzą z garbarni Tanneries du Puy, która zrzeszona jest w ramach Fédération Française de la Tannerie Mégisserie.
Przez lata La Bouche Rouge współpracowało z szerokim wachlarzem gwiazd i artystów, w tym charakteryzatorami Karimem Rahmanem i Haroldem Jamesem, współczesnym chińskim artystą Xu Zhen, stylistką gwiazd Karlą Welch; aktorką Kelly Rutherford i francuską wytwórnią kosmetyków i odnowy biologicznej Aime Skincare.
Pomadki La Bouche Rouge zostały, według Nicolasa Gerlier, wyprodukowane z masy nasyconej pielęgnującym serum. Każda pomadka kosztuje 139 dolarów.
Czytaj także: Modelka Mica Arganaraz globalną ambasadorką piękna Christiana Louboutina