Herbalife, międzynarodowa firma działająca w modelu MLM, ogłosiła poszerzenie swojego portfolio produktowego po 106 nowych produktów; dotychczas oferta marki składała się z wielu suplementów diety i produktów specjalnego przeznaczenia żywieniowego, ale znajdują się w niej również kosmetyki. W tej kategorii znaleźć można produkty do pielęgnacji skóry, serię przeciwtrądzikową, mydła i balsamy do pielęgnacji ciała oraz kosmetyki zawierające olejek konopny.
Dzięki tym dodatkom Herbalife ma nadzieję zaspokoić rosnący popyt i zmieniające się pragnienia konsumentów, ale także zapewnić niezależnym dystrybutorom nowe sposoby dotarcia do większej liczby klientów. „Ponieważ konsumenci na całym świecie myślą bardziej holistycznie o swoim zdrowiu, powinni zrozumieć, jak suplementacja może mieć wpływ na uzupełnienie braków żywieniowych i zmiany w zachowaniu potrzebne do poprawy ogólnego samopoczucia – powiedział dr Kent Bradley, dyrektor ds. zdrowia i żywienia w Herbalife Nutrition.
Nowe jednostki SKU obejmują nowe opcje smakowe najlepiej sprzedającego się koktajlu Formuła 1 zastępującego posiłek oraz nowe produkty, takie jak Herbalife China Youth Shake. Nie jest jednak jasne, do jakich kategorii będą należały pozostałe nowości.