
"Polska Festival" w Indonezji odbędzie się w dniach 18-24 marca 2019 r. w Dżakarcie. Jego głównym celem jest przedstawienie potencjału firm z Polski, a także zwrócenie uwagi na wysoką jakość naszych produktów.
Wydarzenie sprzyja utorowaniu drogi polskiemu biznesowi do skutecznej ekspansji na 250 milionowy rynek indonezyjski. Festiwal adresowany jest przede wszystkim do przedsiębiorstw z sektorów spożywczego, kosmetycznego oraz sektorów towarzyszących - będą one miały okazję zaprezentować i sprzedać swoje produkty, technologie i usługi.
Festiwal odbędzie się w Centrum Handlowym PIK Avenue w północnej Dżakarcie, zlokalizowanym blisko stołecznego portu lotniczego. Jest to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w stolicy Indonezji, odwiedzane przez zamożną społeczność, głównie pochodzenia chińskiego. Szacuje się, że podczas wydarzenia centrum PIK Avenue może odwiedzić około 40-50 tys. klientów.
W programie wydarzenia zaplanowano:
- 20 stoisk polskich firm w głównym lobby PIK Avenue, co daje możliwość przebadania rynku i dotarcia do końcowych klientów
- Warsztaty dla polskich firm z ekspertami: omówienie kluczowych kwestii prowadzenia biznesu w Indonezji (rejestracja firmy, rejestracja produktów, procedury importowe, współpraca z indonezyjskimi firmami)
- Spotkania B2B
- Sprzedaż towarów – połowa utargu staje się zyskiem wystawcy (w porozumieniu z władzami PIK Avenue)
Więcej informacji, warunki udziału i kontakt do biura handlowego w Indonezji na stronie PAIH.