Cosmoprof Asia to największe wydarzenie branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku. Tegoroczna edycja, która wyjątkowo odbyła się w Singapurze, na powierzchni 50 tys. mkw. zgromadziła 1202 wystawców z 46 krajów. Największa reprezentację miały firmy z Chin, Korei i Włoch.
W 18 pawilonach narodowych wystawiały się też marki kosmetyczne rodem z Australii, Kalifornii, Francji, Niemiec, JaponiiMalezji, Singapuru, Hiszpanii, Szwajcaria, Tajwan, Tajlandia, Turcji, Wielkiej Brytania, pięciu krajów Afryki Zachodniej: Beninu, Burkina Faso, Ghany, Mali i Togo, a także z Polski.
W Polskim pawilonie stoiska miało 20 indywidulanych wystawców oraz 9, którzy prezentowali swoja ofertę na stoisku PAIH.
Czytaj też: Polskie firmy kosmetyczne jadą na misję handlową do Wietnamu, Singapuru i na Filipiny
Łącznie w Singapurze pokazało się wiec niemal 30 polskich marek – wśród nich były m.in. Resibo:
Mydlarnia 4 Szpaki:
Yope:
Mokosh Cosmetics:
Naturativ:
i Paese:
Wystawę odwiedziło 21 612 gości ze 103 krajów. Najczęściej przybywali oni z Singapuru, Indonezji, Malezji, Korei Południowej, Filipin, Tajlandii, Wietnamu, Hongkongu, Indii oraz Australii.