Podcast Ziaja LabStory dostępny w serwisie Spotify to seria rozmów z ekspertami zajmującymi się zagadnieniem codziennej pielęgnacji. To także proaktywne odpowiedzi na pytania bezpośrednio zadawane przez klientów za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, Tiktoka czy e-maila, rozwinięte w formie pozwalającej nie tylko na rozwianie pojedynczych wątpliwości, ale także na pogłębienie istniejącej wiedzy kosmetologicznej.
Marka podpowiada w odcinkach swojego podcastu, jak dbać o konkretne rodzaje skóry, wyjaśnia trudne terminy kosmetyczne, dzieli się wrażeniami i przyzwyczajeniami konsumentek i ekspertek, opowiada o wartościach, którymi się kieruje, tworząc swoje produkty i serie pielęgnacyjne, oraz o tym, co jest dla ważne w kosmetykach i pielęgnacji, a potencjalnie niewidoczne na pierwszy rzut oka. Biorąc pod uwagę rosnącą potrzebę konsumentów i konsumentek by wiedzieć więcej i lepiej, i jak szybko windują się treści dotyczące analizy składników kosmetycznych i ich interakcji, można się spodziewać, że podcast Ziaja LabStory będzie cieszył się powodzeniem.
Marka obiecuje również opowiedzieć swoim słuchaczkom i słuchaczom, w jaki sposób używać wybranych produktów kosmetycznych, aby osiągnąć pożądane rezultaty, nie popełniając jednocześnie kardynalnych błędów i nie szkodząc sobie. Pierwsze trzy odcinki podcastu to zapis rozmowy z Natalią Grzywińską, ekspertką do spraw pielęgnacji, kosmetyków i szkoleń produktowych. Podcast można odsłuchać w serwisie Spotify.
Czytaj również: Ziaja organizuje pierwszą loterię w swojej historii