E-commerce spowalnia i nie będzie miał już takiej dynamiki, jak w latach poprzednich, a Ci, którzy będą chcieli sprzedawać online kosmetyki będą musieli zmierzyć się z szeregiem regulacji prawnych, z chudnącym portfelem konsumentów, presją na ceny, spadającymi marżami i rosnącymi kosztami obsługi e-klientów.
Jak utrzymać się na rynku w obliczu tych wyzwań?
„E-commerce, perspektywy dla rynku kosmetycznego i czynniki, które będą warunkować dalsze utrzymanie się e-biznesów na rynku” to pierwszy w cyklu webinarów szkoleniowych, który organizujemy wspólnie z agencją marketingu precyzyjnego K2 Precise. Webinar poprowadzi Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise, doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. Ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG.
– O wzrostach sprzedaży kosmetyków w e-commerce decyduje m.in. starzenie się internautów, ale też coraz lepsza umiejętność dostosowania się marek do potrzeb i oczekiwań swoich internetowych nabywców. Takie możliwości daje analiza danych o zachowaniach konsumentów, zbieranych przez pliki cookies, zwane ciasteczkami. Niestety w przyszłym roku przestaną funkcjonować. Firmy muszą się przygotować do tej zmiany, jeśli chcą nadal efektywnie sprzedawać – przestrzegał już w maju br. Tomasz Choroszewski, podczas swojej prezentacji na Forum Branży Kosmetycznej 2022.
Czytaj więcej: Tomasz Choroszewski, K2 Precise: Sprzedajesz kosmetyki w internecie? Przyszykuj się na przyszłość bez cookies
Natomiast podczas webinaru ekspert odniesie się do najbardziej aktualnych czynników, które wpływają na powodzenie i rentowność biznesu w e-commerce.
AGENDA WEBINARU
Rynek e-commerce
Beauty na tle pozostałych segmentów w e-commerce
- Jeden z trzech koni pociągowych rynku e-commerce
Elementy odpowiedzialne za wzrost segmentu
- Inflacja cenowa
- Penetracja populacji i demografia
- Uchodźcy
Efekt wojny a zachowania konsumenckie w e-commerce
- Negatywne nastroje
- Presja na cenę
- Znaczenie marki
Gdzie szukać wzrostu w kryzysie?
- Dane i precyzyjny marketing
- Marka i jakość
- Polityka cenowa i benefity
- Content is still King
Rekomendacje
ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR
TERMIN: 6.12.2022 godz.11.00
CZAS TRWANIA: 1,5 h
CENA: 200 zł =VAT
REJESTRACJA: TUTAJ