Prestiżowa impreza w Las Vegas to dla producentów doskonała okazja do zaprezentowania nowinek technologicznych. Podczas ostatniej edycji wystawy Consumer Electronic Services koncern P&G pochwalił się szeregiem inteligentnych urządzeń, ułatwiających codzienne czynności higieniczne.
Należąca do koncernu marka Pampers pokazała system Lumi, reklamowany jako pierwszy na świecie kompletny, zintegrowany system opieki nad niemowlętami. Konwencjonalny system monitorowania maluchów został w nim wzmocniony działającym w czasie rzeczywistym monitoringiem wizyjnym oraz zestawem sensorów, które nadzorują fizjologię dziecka – sen, karmienie i wypróżnianie. Gromadzone przez system dane są przetwarzane i dostarczają szczegółowych, praktycznych informacji o aktualnym stanie dziecka oraz rekomendacji dla rodziców.
Oral-B Sense to inteligentna szczoteczka do zębów, która analizuje sposób szczotkowania i dostarcza na bieżąco informacji o procesie oczyszczania zębów, pokazując w dedykowanej aplikacji, które partie uzębienia wymagają jeszcze dodatkowej pielęgnacji. Dzięki połączeniu z asystentem głosowym Alexa urządzenie może podczas szczotkowania podać użytkownikowi najnowsze informacje, sprawdzić pogodę czy odtworzyć muzykę.
Inne warte wspomnienia innowacje to m.in. inteligentna maszynka do golenia Gillette Treo Razor, dedykowana dla osób opiekujących się chorymi, a także Opte Precision Wand – inteligentne urządzenie do rozprowadzania kosmetyków na skórze, które dokładnie oblicza, ile preparatu należy zaaplikować w danym miejscu, np. aby zamaskować krostkę – podobno działa równie skutecznie, jak profesjonalna makijażystka.
Źródło: pymnts.com