StoryEditor

Super-Pharm i jej klienci będą wspierać organizacje charytatywne

Super-Pharm będzie przekazywać co roku towary o wartości 1 mln zł do organizacji charytatywnych. Również klienci tej drogeryjnej sieci będą mieli okazję zaangażować się społecznie przekazując punkty zebrane w programie lojalnościowym Klub LifeStyle na cele dobroczynne.

Współcześni konsumenci mają zdecydowanie większą wrażliwość społeczną, co potwierdzają m.in. badania CBOS wskazujące, że aż 70 proc. Polaków uważa, że „trzeba być wrażliwym i gotowym do pomocy”. Sprawia to, że programy lojalnościowe dotychczas kojarzące się przede wszystkim z możliwością dokonania tańszych zakupów lub odebrania produktów za darmo, starają się tak rozwijać swoje funkcjonalności, aby spełniać wymagania stawiane przez użytkowników.

W rezultacie miejsce generatorów punktów wymienianych na zniżki i nagrody zajmują wielofunkcyjne systemy. Jak ten proces wygląda w praktyce, pokazują zmiany wprowadzone przez Super-Pharm w Klubie LifeStyle.

W wyniku wprowadzonych modyfikacji użytkownicy programu LifeStyle sieci Super-Pharm otrzymali dostęp do rozbudowanej aplikacji, za pośrednictwem której będą mogli m.in. przekazywać zdobyte punkty na organizacje charytatywne – Fundację „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”, Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” oraz „Boskie Matki – Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!”.

Klub LifeStyle był jednym z prekursorów programów lojalnościowych w Polsce. Z tej pozycji możemy bardzo dokładnie zaobserwować, jak wielkie zmiany zaszły w tym segmencie rynku. Coraz większe grono konsumentów zamiast gromadzić punkty z myślą o konkretnych gratyfikacjach dla siebie, pragnie się nimi dzielić. Z tego powodu od początku planowania zmian w Klubie LifeStyle naszym priorytetem było stworzenie możliwości wspierania organizacji charytatywnych – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm Poland.

Dodatkowo, w ramach wsparcia organizacji charytatywnych Super-Pharm raz do roku przekaże darowiznę w postaci towarów o łącznej wartości 1 mln złotych, które wspomogą realizację celów statutowych i codzienną działalność fundacji. Klubowicze na bieżąco będą informowani o działaniach oraz akcjach specjalnych wszystkich trzech partnerów społecznych m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych Super-Pharm.

W ramach nowej odsłony Klubu LifeStyle użytkownicy będą mieli więcej możliwości wymiany zdobytych punktów. Pierwszą z nowości jest możliwość odebrania wybranej nagrody w całości za punkty LifeStyle, bez konieczności gotówkowej dopłaty. Drugą – przekazywanie zebranych punktów na cele charytatywne.

W codziennym korzystaniu z Klubu LifeStyle największą nowością będzie zmieniona, rozbudowana aplikacja, która stała się innowacyjnym sercem wprowadzanych modyfikacji. Będzie ona wirtualną kartą członkowską

Koncepcja Super-Pharm, łącząca aptekę, drogerię oraz perfumerię, zrodziła się w Kanadzie w latach 60. XX wieku. W Polsce pierwszy Super-Pharm powstał 18 lat temu. Obecnie jest to 78 placówek w całym kraju oraz sklep internetowy –  superpharm.pl. 

 
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 11:02