StoryEditor

Pielęgnacja i stylizacja włosów za pomocą pary wodnej – poznaj SteamPod 3.0 i nowe możliwości w zakresie układania fryzur

Czy podczas użytkowania prostownicy możliwe jest redukowanie uszkodzeń włosów, ich dodatkowe nawilżenie i pielęgnacja, a także wymarzone efekty stylizacji? Eksperci L’Oréal Professionnel Paris udowodnili, że tak. Odpowiedzią na potrzeby współczesnych stylizacji fryzur jest wykorzystanie technologii pary wodnej.

Aksamitne w dotyku włosy w 2 razy krótszym czasie

Innowacyjne produkty sprawdzają się nie tylko w rękach stylisty, lecz są także dostępne do domowego użytku. Aby podtrzymać efekt pięknych włosów jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego warto zadbać o odpowiednią pielęgnację oraz modelowanie. Prostownica od L’Oréal Professionnel Paris, SteamPod 3.0, pomaga uzyskać niemal każdą stylizację – zarówno perfekcyjnie gładkie włosy, fantazyjne fale, jak i idealne loki.

Innowacyjne urządzenie wykorzystuje nowoczesną technologię parową Steam Tech, która zapewnia optymalną wilgotność włosów, dzięki czemu nie puszą się nawet przy dużej wilgotności powietrza. Efektem są gładkie i miękkie pasma. Technologia pary wodnej to doskonały sposób na zjawiskową, trwałą, a co równie ważne, bezpieczną stylizację włosów. Prostownica parowa SteamPod 3.0 jest bardzo wygodna i prosta w obsłudze, dlatego z pewnością każda z nas wyczaruje piękną fryzurę w kilka chwil.

Bezpieczna stylizacja nawet najtrudniejszych do ułożenia włosów

Prostownica SteamPod 3.0 pozwala na błyskawiczną stylizację włosów przy minimum wysiłku. Zastosowana technologia znaczenie skraca czas modelowania fryzury, umożliwiając wyprostowanie pasm nawet dwa razy szybciej*. Dodatkowo stabilne stężenie delikatnej pary wodnej gwarantuje równomierny efekt na całej długości włosów. Prostownica SteamPod 3.0 to łatwiejsza i szybsza stylizacja nawet najtrudniejszych do ułożenia pasm. W porównaniu do zwykłej prostownicy, SteamPod 3.0 nie zabiera z włosów wilgoci, dzięki czemu są nawet dwa razy gładsze, wyjątkowo miękkie i nie puszą się.

W prostownicy SteamPod 3.0 od L’Oréal Professionnel Paris została zastosowana podwójna technologia płytek o specjalnej strukturze, umożliwiającej płynne ruchy przy zachowaniu odpowiedniego nacisku na włosy. Dzięki zaokrąglonej linii prostownicy SteamPod 3.0 możliwe jest szybkie kręcenie zjawiskowych fal i loków. Wszechstronne urządzenie zastępuje lokówkę, pozwalając na tworzenie codziennie innej fryzury, zapewniając nawet 91% mniej zniszczeń**. Dzięki temu stylizacja za pomocą SteamPod 3.0 nie niszczy i nie wysusza włosów, a samo modelowanie jest bezpieczniejsze niż w przypadku stosowania klasycznej prostownicy.

Profesjonalny efekt miękkich włosów i ochrona koloru

Regularna stylizacja włosów za pomocą prostownicy parowej SteamPod 3.0 pomaga stworzyć efekt pięknej fryzury jak spod rąk profesjonalnego stylisty. Urządzenie zapewnia ekspresową transformację wyglądu włosów, jednocześnie pielęgnując pasma. W kilka chwil stają się odpowiednio nawilżone, wygładzone, miękkie i pełne blasku. Technologia Steam Tech wykorzystująca parę wodną stanowi również ochronę koloru włosów, bez efektu matowienia.

Dla wzmocnienia efektów pielęgnacji zaleca się stosowanie produktów z kolekcji SteamPod, zapewniających promienny blask włosów, idealne wygładzenie i ochronę przed puszeniem. Sama prostownica wyposażona jest także w system kontroli ciepła, pozwalając na wybór jednego z trzech opcji ustawień ciepła – od 180°C do 210°C. Kolejnym elementem ułatwiających korzystanie z prostownicy oraz usprawniającym stylizację jest rotacyjny kabel, dzięki któremu możemy swobodnie manewrować prostownicą podczas układania każdej fryzury i uzyskać efekt jak z salonu fryzjerskiego we własnym domu.

*Test instrumentalny, w porównaniu do urządzenia Steampod 3.0 bez zastosowania pary wodnej i grzebienia.

** Test instrumentalny po 15 użyciach w porównaniu do urządzenia Steampod 3.0 bez zastosowania pary wodnej i grzebienia.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.11.2024 15:00
Interaktywne zakupy w 3D owocem współpracy Benefit Cosmetics z Obsess
Benemart - wirtualny sklep Benefit stworzony w klimacie gierfot. benefitcosmetics.com

Benefit Cosmetics nawiązało współpracę z firmą Obsess, aby stworzyć swoją pierwszą wirtualną platformę zakupową w 3D – Benemart. To interaktywna przestrzeń cyfrowa, wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, skierowana do młodszego pokolenia, w szczególności do generacji Z.

Wirtualna platforma zakupowa Benemart, stworzona przez Benefit Cosmetics i Obsess, umożliwia testowanie produktów za pomocą technologii wirtualnego makijażu, korzystanie z opcji zakupów grupowych w czasie rozmów w czasie rzeczywistym z przyjaciółkami, personalizowanie swoich avataryów dzięki makijażowi i strojom inspirowanym produktami Benefit, a także korzystanie z gier pozwalających na wygranie zniżek. Dostępne są też quizy rekomendujące idealne produkty oraz loterie z nagrodami. Wszystko to sprawia, że zakupy stają się bardziej interaktywne i przypominają doświadczenie znane z gier wideo.

– Wiemy, że większość młodych klientów i klientek postrzega gry jako nową formę społeczności. Dlatego tak ważne jest, aby marki, takie jak Benefit, inwestowały w inicjatywy handlowe, które zmieniają tradycyjną stronę internetową w pełnoprawną grę wideo – powiedziała Neha Singh, dyrektorka generalna firmy Obsess.

Czytaj też: Urban Decay organizuje wirtualną premierę makijaży w Roblox

Benemart działa na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Wirtualny sklep oferuje m.in. wyjątkową kolekcję świątecznych zestawów upominkowych, w tym produkty inspirowane codziennymi artykułami spożywczymi takimi jak czekolady, przekąski czy konserwy. W asortymencie znalazły się również bestsellerowe produkty marki, takie jak kosmetyki do brwi, tusze do rzęs czy bazy pod makijaż.

–  Zabawa i dobra atmosfera są wpisane w nasze DNA, dlatego wprowadzenie elementów rozrywkowych, aby ożywić naszą kolekcję świąteczną, było naturalnym wyborem – stwierdził Toto Haba, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu wielokanałowego w Benefit Cosmetics.

Wystrój Benemartu oddaje ducha marki Benefit – jest pełen humoru i wyobraźni, zaprojektowany tak, by dać użytkownikom radość z zakupów w domowym zaciszu. Marka postanowiła jednak wyjść też naprzeciw osobom, które preferują tradycyjne zakupy – w Wielkiej Brytanii Benefit otworzył fizyczne pop-upy.

Czytaj też: L’Oréal Professionnel oferuje trzecią kolekcję wirtualnych fryzur

Benefit to marka założona w 1976 r., znana z tworzenia innowacyjnych produktów kosmetycznych, które mają nie tylko ułatwić życie, ale też poprawiać humor. Działa w ponad 60 krajach, zatrudnia ponad 5 tysięcy ekspertów kosmetycznych i prowadzi 2,5 tys. punktów usługowych. Sprzedaje nowy produkt średnio co 1,8 sekundy.

Obsess to platforma tworząca wirtualne doświadczenia zakupowe w 3D, współpracująca z markami takimi jak Ralph Lauren, L’Oréal czy NBCUniversal. Firma specjalizuje się w tworzeniu immersyjnych przestrzeni, które łączą zakupy z grami i narracją.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Comarch: Polskie przedsiębiorstwa nadal mają problemy z cyfryzacją
Cyfryzacja to nieuchronna przyszłość biznesu — ale także ewidentnie problem dla przedsiębiorców.Kaboompics

Cyfryzacja w polskich firmach stoi przed wieloma wyzwaniami, choć przedsiębiorcy coraz lepiej rozumieją jej znaczenie i chcą inwestować w nowe technologie, w tym sztuczną inteligencję. Najnowszy raport PMR Market Experts i Comarch ujawnia szczegóły dotyczące stopnia zaawansowania cyfryzacji w Polsce.

Raport „Made in Poland. Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach” przygotowany przez PMR Market Experts na zlecenie Comarch przedstawia szczegółową analizę stanu cyfryzacji w polskich firmach. Wyniki badania pokazują, że aż 38 proc. przedsiębiorstw wciąż korzysta z papierowych dokumentów, a 58 proc. ręcznie wprowadza dane produkcyjne. Wyzwania te hamują rozwój technologiczny i utrudniają efektywne zarządzanie procesami w firmach.

Jednym z kluczowych aspektów raportu jest wskazanie zainteresowania inwestycjami w sztuczną inteligencję – 75 proc. firm odczuwa presję jej wdrażania, jednak tylko 49 proc. wie, jak efektywnie wykorzystać AI w swoich procesach. W dodatku 44 proc. badanych przedsiębiorstw przyznaje, że nie podjęło jeszcze konkretnych kroków związanych z dostosowaniem się do wymogów Krajowego Systemu e-Faktur, co stanowi duże wyzwanie na przyszłość.

Mimo trudności, polskie firmy doceniają lokalnych dostawców technologii – 73 proc. organizacji uważa, że krajowi producenci IT posiadają lepszą wiedzę o lokalnym prawie i potrafią tworzyć oprogramowanie zgodne z przepisami. Badanie uwidacznia także rosnącą świadomość korzyści płynących z digitalizacji: 68 proc. respondentów wskazuje na konieczność cyfryzacji obiegu dokumentów, a 67 proc. na automatyzację procesów, co może przyczynić się do poprawy wydajności o 55 proc..

Czytaj także: Dlaczego Comarch nie poradził sobie z wszystko.pl? Czy z Allegro nie da się konkurować? [ANALIZA]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 20:08