StoryEditor

Neonail udostępnił aplikację mobilną do przymierzania manicure marki

Marka Neonail, oferująca lakiery hybrydowe, stworzyła aplikację mobilną, która umożliwia przymierzanie produktów do stylizacji paznokci w telefonie. Color Match jest rozbudowana, kompleksowa i oferuje wyjątkowo wysoką jakość obrazu.

Neonail to marka należąca do Cosmo Group, której zespół wdrożył intuicyjną i rozbudowaną aplikację wykorzystującą potencjał rozszerzonej rzeczywistości oraz uczenia maszynowego. Pozwala ona w trybie rzeczywistym i w wysokiej jakości obrazu nanieść kolorowe produkty do manicure – lakiery, żele, produkty do zdobień, w tym również z wykończeniem brokatowym, pyłki oraz skomplikowane, fantazyjne wzory i naklejki – na paznokcie.

Aplikacja daje też możliwość wyszukania produktów nie tylko po kolorze, czy odcieniu, ale też skanując kod kreskowy. W przymierzalni Color Match Neonail wybrany produkt można też dodać do koszyka, natomiast zamówienie składane jest po automatycznym przekierowaniu na stronie internetowej neonail.pl.

Pomysł na wykorzystanie nowoczesnych technologii do sprzedaży produktów Neonail powstał w czasie pandemii, która przyspieszyła  rozwój e-commerce.

– Gdy zakupy internetowe stały się normą, powstał pomysł na implementację rozwiązania, które pomoże klientom podjąć decyzje zakupowe i dobrać kolor lakieru w domu. Pełna analityka podłączana do aplikacji pomaga badać zachowania konsumenckie i dostosować ofertę Neonail do potrzeb klientów – informuje właściciel marki.  

Firma Cosmo Group ma też nadzieję, że aplikacja uatrakcyjni ofertę Neonail.

– Transformacja cyfrowa ciągle trwa, a my wyprzedzamy działania konkurencji, dostosowują się do potrzeb klientów. Dbamy nie tylko o wysoką jakość produktów, ale również szukamy innowacyjnych rozwiązań służących ich promocji. Dzięki aplikacji Color Match Neonail można w mgnieniu oka przetestować odcień lakieru czy produktu do zdobień i dobrać swój idealny kolor do karnacji lub stylizacji użytkowniczki – podkreśla Magdalena Stoińska, PR manager Cosmo Group.

W pracach nad aplikacją szczególnie ważne było jak najbardziej realne odwzorowanie kolorów, których odcień nie zmienia się w zależności od oświetlenia. Aby uzyskać najwyższą jakość obrazu i efektu przeniesienia kolorów, czy zdobień wdrożony został machine learnig.

– Przeanalizowaliśmy i dopasowaliśmy ponad 100 modeli efektu nanoszenia koloru, dzięki temu pokazujemy trójwymiarowość efektu manicure: wypukłość, cienie przy skórkach, błysk i dopasowujemy kształt nanoszonego koloru do naturalnego kształtu paznokci prezentowanych w przymierzalni w trybie rzeczywistym. To było jedno z największych wyzwań przy pracy przy tym projekcie – zdradza Magdalena Bednarkiewicz, senior project manager Cosmo Group.

Za współtworzenie oprogramowania oraz rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego odpowiedzialna była firma Netguru, która projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania cyfrowe.

Neonail to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Oferuje ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych i klasycznych. Należy do firmy Cosmo Group, która ma w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Mylaq i Neo Make Up.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 07:55
Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe
Status my hebe Standard i status my hebe VIP, który uprawnia do uzyskania dodatkowych korzyści, zostaną wprowadzone do regulaminu programu lojalnościowego My Hebe 25 czerwca 2024 r.fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Hebe wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym ustanawiając status klienta VIP, który daje uczestnikowi dodatkowe przywileje i korzyści.

Sieć Hebe poinformowała o zmianach w swoim programie lojalnościowym My Hebe. Najważniejsze dotyczą ustanowienia statusu Standard i VIP. Ten drugi powoduje, że klient otrzymuje wiele dodatkowych korzyści.

Status My Hebe Standard klient otrzymuje po prawidłowej rejestracji do programu przez wypełnienie formularza. Status VIP może osiągnąć po spełnieniu dodatkowych warunków, czyli zebraniu 20 punktów (diamentów) na Karcie My Hebe w ciągu następujących po sobie 365 dni. Wartość jednego diamentu to 25 zł wydane w drogerii  stacjonarnej lub internetowej Hebe.

Za nadanie status VIP Hebe pobiera jednorazowo 20 punktów z karty uczestnika.  Status VIP przedłuża się automatycznie po 365 dniach. Uczestnik musi mieć wówczas na swoim koncie minimum 20 punktów. Nie są one już pobierane przez organizatora za przedłużenie statusu VIP.

Status my hebe VIP uprawnia do korzystania ze wszystkich korzyści związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym. Osoba posiadająca taki status otrzymuje:

  • bezpłatną dostawę produktów kupionych online w Hebe za minimum 15 zł;
  • rabat 10 proc. na wszystkie produkty „Hebe Professional”, czyli produkty marki własnej Hebe od ceny dostępnej dla uczestników programu lojalnościowego;
  • bon rabatowy urodzinowy na zakupy w Hebe w dniu rocznicy urodzin
  • możliwość wymiany diamentów (punktów) na kupony (wartość punktowa kuponu odpowiada liczbie diamentów (punktów), które można wymienić na dany kupon, sposób wymiany opisany jest odrębnie w § 9 regulaminu);
  • bierze udział w specjalnych promocjach i ofertach dedykowanych wyłącznie dla uczestników posiadających status my hebe VIP;
  • może korzystać z darmowych konsultacji z ekspertami dotyczącymi produktów oferowanych przez Hebe;
  • otrzymuje dostęp do porad i warsztatów online dotyczących kosmetyków, w tym nowości kosmetycznych.

Część z tych korzyści nie jest jednak dostępna w przypadku produktów, które pochodzą z oferty partnerów Hebe, czyli zewnętrznych firm sprzedających na hebe.pl w ramach marketplace.  

Zmiany w regulaminie programu My Hebe wejdą w życie 25 czerwca 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:53