StoryEditor

Modern-Expo otwiera zakład produkcyjny w Lublinie

W specjalnej strefie ekonomicznej na lubelskim Felinie już niebawem zacznie pełną parą funkcjonować nowy zakład firmy Modern-Expo. Gotowa jest już część magazynowo-produkcyjna, kończą się także roboty w pomieszczeniach biurowych.

Modern-Expo to jeden z europejskich liderów w produkcji wyposażenia do sklepów. Firma powstała w latach 90. z połączenia istniejących już wcześniej przedsiębiorstw na czele których stali Bogdan Łukasik i Petro Pylypiuk. Dziś pierwszy z nich jest przewodniczącym rady nadzorczej Modern-Expo Group, a drugi CEO Modern-Expo Łuck. Firma tworzy m.in. boksy kasowe, regały chłodnicze, regały wysokiego składowania oraz lady sprzedażowe. W Polsce wyposażyła większość sklepów sieci Żabka, w całej Europie współpracuje także m.in z Carrefourem, Grupą Metro, Intermarche i McDonald’s. Mimo, że firma ma częściowo korzenie lubelskie, swoje dotychczasowe zakłady ulokowałą w Łucku i Wierchnim Dnieprowsku na Ukrainie oraz w Witebsku na Białorusi.

Teraz przyszedł czas na Polskę. Cały zakład na Felinie liczy sobie 14 tys. mkw., jednak w razie potrzeby będzie go można rozbudować o kolejne 10 tys. mkw. W Lublinie znajdzie się  część biurowa, w której trwają jeszcze ostatnie prace wykończeniowe. Zostanie otwarta 15 grudnia. Będzie tam również urządzony tzw. show room, w którym potencjalni klienci Modern-Expo będą mogli zobaczyć produkty oferowane przez firmę. Gotowy jest już za to magazyn, niebawem, najprawdopodobniej na początku przyszłego roku, ma także ruszyć produkcja. – Będzie zorientowana na rynki Bliskiego Wschodu – mówi Anatolij Khodziuk, prezes Modern Expo S.A. – Będzie to także hub dystrybucyjny na terenie Unii Europejskiej – przyznaje Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży Modern-Expo Group.

Kilka dni temu dziennikarze mieli także okazję zobaczyć centralę firmy oraz fabrykę w ukraińskim Łucku. Zlokalizowany w budynku niedoszłej, radzieckiej wytwórni paliwa rakietowego zakład zatrudnia ponad 2 tys. osób. To tam projektuje się, a później tworzy całą gamę produktów oferowanych przez Modern-Expo. To tam mieści się również laboratorium, służące do testowania nowych produktów. Firma jednak stale rozwija się, coraz mocniej zaznaczając swoją obecność nie tylko na rynkach wschodnich, ale także na zachodzie Europy. Posiada już biura m.in. w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie, Dubaju i Lublinie. Ostatnio Modern-Expo przejęło także ukraińską firmę informatyczną R.E.D, która specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnego oprogramowania do rozwiązań sklepowych.

Michał Kokoszkiewicz
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:53