Automat został zaprojektowany przez Anmac, który jest własnością światowej sławy pary, Andrew Alpine i jego żony Gemmy Jackson. Są znani jako projektanci wielu hollywoodzkich filmów i seriali, takich jak „Bridget Jones” czy „Gra o tron”.
Anmac iLocker nie jest przeciętnym automatem sprzedającym. Jest to doświadczenie sprzedaży detalicznej 360º, o zrównoważonym designie, który działa przy niskim zużyciu energii i zapewnia atrakcyjną ekspozycję na świeże, ręcznie robione produkty.
– Lush zawsze starał się olśnić klientów. Korzystając z najwyższej jakości automatycznych maszyn do sprzedaży detalicznej wraz z naszym partnerem, firmą Anmac, jesteśmy w stanie zaskoczyć i zachwycić naszych klientów mikrosklepem, który jest otwarty 24 godziny na dobę. To prawdziwy detaliczny teatr, który nigdy nie śpi! – mówi Charlotte Howe, z Lush.
Punkt będzie początkowo działać przez sześć miesięcy. Produkty i wygląd sklepu będą się przez ten czas zmieniać i rotować.
– Te ekscytujące, innowacyjne mikrosklepy pozwolą dostarczyć nasze wspaniałe, świeże, ręcznie robione produkty w ręce jeszcze większej liczby klientów, ułatwiając im dokonywanie etycznych wyborów – dodaje Helen Cox z Lush.
Lush Cosmetics to brytyjska firma zajmująca się sprzedażą kosmetyków z siedzibą w Poole w Dorset w Wielkiej Brytanii. Został założony w 1995 roku przez trychologa Marka Constantine'a i jego żona Mo Constantine. Lush ma 951 sklepów w 52 krajach.
Przeczytaj również: Lush zawiesza dostawy do Rosji i odkupuje należącą do Rosjanina ukraińską część biznesu