StoryEditor

Loreal walczy ze zmianami klimatu i stawia przed sobą ambitne cele

Do 2025 r. wszystkie zakłady Loreal osiągną neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Stanie się tak dzięki poprawie efektywności energetycznej i wykorzystaniu w 100 proc. energii odnawialnej. Do 2030 r. zostaną wprowadzone innowacje, aby umożliwić klientom zmniejszenie emisji CO2 wynikającej z użytkowania produktów firmy średnio o 25 proc. w porównaniu z 2016 r.

Ale to nie wszystko, nadrzędnym celem dotyczącym zmian klimatu na 2030 r. jest dostosowanie emisji gazów cieplarnianych firmy do scenariusza +1,5°C, co oznacza zmniejszenie o 50 proc. wszystkich emisji gazów cieplarnianych na każdy produkt końcowy. 

Aby to osiągnąć, wyznaczyliśmy cele liczbowe dla każdego aspektu naszej działalności, obejmujące nie tylko nasze zakłady produkcyjne i dystrybucyjne, ale także łańcuch dostaw surowców i pośredni wpływ związany z użytkowaniem naszych produktów przez ich końcowych konsumentów – czytamy w komunikacie Loreal.

Do tej pory firma zrobiła już sporo na rzecz naszej planety. Od 2005 roku zmniejszono emisje CO2 z zakładów i centrów dystrybucji Loreal o 81 proc. w wartościach bezwzględnych w porównaniu do 2005 roku. W tym czasie wielkość produkcji wzrosła o 29 proc.

Na koniec 2020 roku firma posiadała 72 zakłady neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. A to oznacza, że wykorzystują one w 100 proc. energię odnawialną.

Od ponad 20 lat pracujemy nad zmniejszeniem emisji CO2 związanych z naszą działalnością przemysłową. Aby to osiągnąć, poprawiliśmy efektywność energetyczną we wszystkich naszych obiektach (budynki, sprzęt itp.), zwiększyliśmy wykorzystanie lokalnej energii odnawialnej tam, gdzie to możliwe. Opracowaliśmy naszą strategię w zakresie energii odnawialnej zgodnie z lokalnymi możliwościami. W przypadku większości naszych projektów redukcji emisji dwutlenku węgla korzystaliśmy z lokalnie produkowanej energii odnawialnej lub bezpośrednio wytwarzaliśmy własną energię odnawialną (biomasa, biometanizacja , panele słoneczne itp.) – czytamy w komunikacie Loreal.

Przeczytaj również: L'Oréal stawia na ekologię i solidarność społeczną. Został za to nagrodzony

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2024 04:21