Nowa marka domowej koloryzacji, zwana Color & Co, umożliwia klientom niestandardowe konsultacje w domu za pośrednictwem czatu wideo na żywo z profesjonalnym stylistą lub przez wypełnienie kwestionariusza.
Następnie tworzony jest dla klienta niestandardowy barwnik, który jest wysyłany do lokalizacji, którą wskaże. Usługa jest obecnie dostępna tylko w USA.
Trend personalizacji w pielęgnacji włosów nabrał rozpędu w ostatnich latach, zarówno wśród korporacji, jak i młodych marek inwestujących w nowe technologie.
Rok temu Firma Wella Professionals rozpoczęła go za pomocą Color DJ. W międzyczasie amerykańskie marki Prose i eSalons pomogły wprowadzić na rynek trend domowej pielęgnacji włosów.
Zdaniem Guive’a Baloocha, wiceprezesa ds. inkubatora technologicznego L'Oréal, ramienia działu badań i innowacji L'Oréal, personalizacja staje się coraz częściej kamieniem węgielnym strategii biznesowej francuskiego giganta kosmetycznego.
- Wyniki koloru włosów zależą od wielu czynników, dlatego ważne było opracowanie bardzo dokładnie nowej technologii, która mogłaby zapewnić niespotykaną dotąd precyzję wyboru odcienia w domu. Po raz pierwszy jesteśmy w stanie zaoferować niemal nieskończoną liczbę opcji kolorystycznych dla aplikacji domowych - powiedział Guive Balooch.