StoryEditor

Inter-Vion porządkuje ofertę w drogeriach i wprowadza nowatorską ekspozycję

Firma Inter-Vion, dostawca akcesoriów  kosmetycznych, wprowadziła nowe rozwiązania ekspozycyjne do drogerii. Kategoryzacja oferty i prezentacja na nowoczesnym ekspozytorze – jak donoszą właściciele sklepów – powoduje wzrost jej sprzedaży o 30-40 proc.  

Firmy operujące na bardzo konkurencyjnym rynku kosmetycznym i drogeryjnym poszukują rozwiązań, które wyróżnią ich ofertę w miejscu sprzedaży oraz zwiększą rotację produktów. Jednym ze sprawdzonych sposobów jest uporządkowanie asortymentu, zgromadzenie go na firmowym meblu ekspozycyjnym i odpowiednie zaprezentowanie konsumentom. Po takie rozwiązanie sięgnęła teraz firma Inter-Vion, jeden z największych dostawców akcesoriów kosmetycznych.

Swoją całą ofertę Inter-Vion prezentuje na jednym, kilkumetrowym ekspozytorze, nie jest ona już rozłożona w różnych miejscach w sklepie. Jest to nowoczesne rozwiązanie, podnoszące atrakcyjność drogerii działających na rynku tradycyjnym, z którymi dostawca ściśle współpracuje. Poszczególne produkty zostały podzielone na segmenty: akcesoria do makijażu, do paznokci, do włosów, ozdoby. Każda jest opisana na szczycie mebla. Oddzielają je od siebie ścianki z visualami. Cały mebel jest podświetlony taśmami LED.

Inter-Vion typuje sklepy, w których wprowadza nową ekspozycję. Muszą to być placówki, o powierzchni powyżej 200 mkw. spełniające określone standardy. – Oferta akcesoriów jest dopasowywana do lokalnych potrzeb konsumentów, uwzględnia preferencje, wiek i zasobność portfela – mówi Bożena Czaderska, dyrektor handlowy Inter-Vion. – Wprowadziliśmy to rozwiązanie, aby uatrakcyjnić półkę akcesoriów, uporządkować asortyment ułatwiając konsumentowi wybór, a w konsekwencji zwiększyć obroty na kategorii – dodaje. Do tej pory mebel stanął w pięciu drogeriach. Właściciele sklepów, którzy go wprowadzili przyznają, że sprzedaż produktów Inter-Vion wzrosła o 30-40 proc. Inter-Vion prowadzi rozmowy z kolejnymi detalistami.

Akcesoria kosmetyczne, to kategoria, która w ostatnich latach bardzo się rozwinęła i zwiększyła udziały w sprzedaży drogerii. Jest to spowodowane m.in. dynamicznym rozwojem rynku kosmetyków do makijażu. – Konsument jest wymagający i lubi być zaskakiwany. Koncentrujemy się więc na poszukiwaniu i wprowadzaniu na rynek ciekawych produktów i rozwiązań, dopasowujemy ofertę do panujących trendów. Na tym polega dziś handel, nowości przyciągają się klientów do drogerii – podsumowuje Bożena Czaderska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:53