Marka spersonalizowanych produktów do pielęgnacji włosów, Function of Beauty, wkracza do nowej kategorii. Function of Beauty’s Styling Primer to lekka mgiełka, która kosztuje 29 dolarów. Przeznaczony do aplikacji na wilgotne włosy produkt zawiera autorski kompleks Style Defense Complex, który ma w składzie białko ryżowe i ekstrakt z ryżu przeznaczone do ochrony przed promieniowaniem UV, prowitaminę B5 do wzmocnienia włosów i technologię hybrydowych polimerów, aby utrzymać pasma włosów na miejscu.
Do tej pory marka oferowała szampony, odżywki, maski do włosów i sera, a także od niedawna produkty do pielęgnacji skóry. Swoje produkty można spersonalizować, przechodząc przez specjalny formularz, w którym zaznacza się typ skrętu, poziom sebum na skalpie, cele (np. podkreślenie skrętu, kontrola przetłuszczania czy głębokie odżywienie), zapach, kolor produktu, a nawet jakie imię ma być wydrukowane na butelce.
Personalizując Styling Primer, konsumenci mogą wybrać lekki, elastyczny lub mocny poziom utrwalenia, podkreślić priorytetowe cele stylizacji, takie jak dogłębne odżywianie, kontrola puszenia, podkreślenie loków, przeciwdziałanie zanieczyszczeniom i wiele innych, oraz opcjonalnie wybrać zapach, który obejmuje opcje Floret, Go Coco, Takes Two to Mango, Nude Peach i Pearfection. Informacje, które Function of Beauty zbiera od konsumentów, pomagają zrozumieć ich podejście do personalizacji, które obejmuje popularne kombinacje formuł i zapachów.