StoryEditor

Eurus uruchomił platformę B2B – dostęp do szybkich zakupów i promocyjnych cen

Firma Eurus, dystrybutor znanych marek kosmetycznych, w tym azjatyckich hitów i ulubionych kosmetyków włosomaniaczek, uruchomiła platformę sprzedażową B2B. To rozwiązanie skierowane do drogerii stacjonarnych, do e-commerce oraz do salonów kosmetycznych. Na eurusb2b.pl robi się zakupy szybko, intuicyjnie przeszukując oferty, a użytkownicy otrzymują atrakcyjne ceny i promocje.

Wszyscy działający w biznesie szukają rozwiązań, które ułatwiają jego prowadzenie i redukują koszty.  W handlu liczy się bycie pierwszym – dostęp do dobrych produktów i cen, szybkie wyłapywanie promocji i możliwość przełożenia ich na konsumenta.

–  Jeśli ofertę swojego sklepu internetowego lub drogerii stacjonarnej chcesz uatrakcyjnić o kosmetyki znanych marek z całego świata, zależy Ci na zwiększeniu zysków i rozwoju Twojego biznesu, zapraszamy do zalogowania się na naszej nowej platformie B2B – tak swoje nowe rozwiązuje promuje firma Eurus, jeden z największych importerów FMCG w Polsce i dystrybutor znanych marek kosmetycznych.

Platforma eurusb2b.pl  jest przeznaczona zarówno dla sklepów sprzedających kosmetyki online, jak i  dla drogerii tzw. tradycyjnych. Jest na niej dostępnych około 2 tys.  kosmetyków z kategorii pielęgnacja twarzy, ciała i włosów – dla kobiet, mężczyzn i dzieci – oraz produkty do higieny jamy ustnej. To obecnie oferta ponad 30 marek, która będzie systematycznie powiększana.

Maski na tkaninie i wiele innowacyjnych kosmetyków z Azji w trendzie K-Beauty.

Przewagą konkurencyjną platformy jest bogata oferta kosmetyków azjatyckich, a zwłaszcza koreańskich marek w płachcie, w zróżnicowanym zakresie cenowym. Detaliści prowadzący drogerie i e-sklepy kupią tu maski znanej marki MEDIHEAL, ale również hydrożelowe płatki pod oczy luksusowej koreańskiej marki PETITFÉE, które doskonale pielęgnują te delikatne, wymagające szczególnej pielęgnacji partie twarzy. Ich formuły zawierają drogocenne składniki, takie jak śluz ślimaka, drobinki złota, aloes, ekstrakt z kwiatów róży, agawy, kofeinę. Dostępna jest również cała gama koreańskich kosmetyków premium do pielęgnacji twarzy Secret Key oraz maski w płachcie i płatki pod oczy KIMOCO Beauty.

Hity włosomaniaczek i fanek naturalnej pielęgnacji

Eurus niedawno włączył do swojej oferty marki ukraińskiej firmy Elfa Group: Dr Sante, O’Herbal, Fresh Juice, The Doctor i Bio Naturell. Częścią grupy spółek Elfa Group jest polska firma Elfa Pharm Chociw, z którą dystrybutor podpisał umowę. Dzięki temu zaopatrujący się przez platformę eurusb2b.pl otrzymują dostęp do szerokiej gamy m.in. naturalnych produktów do mycia i pielęgnacji ciała, jak i produktów do włosów, które zaspokoją zarówno potrzeby nieustannie śledzących trendy „włosomaniaczek”, jak i konsumentów oczekujących profesjonalnych rozwiązań w pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Wegańskie, certyfikowane produkty

Właściciele sklepów, którzy chcą się wyróżnić naturalnymi i ekologicznymi produktami, zamówią również na platformie wegańskie pasty do zębów znanej marki Ecodenta. Pasty posiadają certyfikat EcoCert Cosmos Organic, który gwarantuje, że są autentycznie ekologiczne i naturalne, wyprodukowane zgodnie z praktykami zrównoważonego rozwoju, z poszanowaniem dla środowiska, ludzkiego zdrowia i różnorodności biologicznej. Natomiast certyfikat Vegan Friendly potwierdza ich wegański skład.  

– Współpracujemy tylko ze znanymi i doświadczonymi producentami, którzy dają gwarancję jakości, skuteczności działania i bezpieczeństwa stosowania znajdujących się w naszej ofercie produktów. Śledzimy nowości pojawiające się na rynkach zagranicznych, dzięki czemu możemy zaproponować unikatowe marki, kosmetyki zgodne z najnowszymi trendami oraz gwarantujemy regularne poszerzanie oferty o nowe brandy i produkty – podkreśla Maciej Pawłowski, prezes firmy Eurus.

Jak korzystać z platformy?

Aby móc składać zamówienia należy zarejestrować się na platformie: eurusb2b.pl. Intuicyjna obsługa umożliwia przeprowadzenie całego procesu w kilku krokach. Szybkie wyszukiwanie produktów po marce lub po kategorii usprawnia zamawianie produktów, istnieje również możliwość tworzenia i zapisywania własnych list zakupowych oraz wczytania zamówienia z pliku csv.

Co otrzymujesz korzystając z platformy?

Platforma B2B to przede wszystkim możliwość robienia zakupów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Użytkownik korzysta z szeregu funkcji, które pozwalają mu na skompletowanie indywidualnej oferty, zarządzanie asortymentem i wykorzystanie wszystkich opcji rabatowych. Klienci kupujący na platformie uzyskują dostęp do atrakcyjnych cen, regularnych promocji i towarów outletowych. Mają również możliwość otrzymania indywidualnych rabatów przy określonych progach zakupowych. Eurus przygotował również materiały informacyjne, które zawierają wskazówki, jak działać, by e-sklepy były przyjazne dla odbiorców. 

REJESTRUJĄC SIĘ NA PLATFORMIE DOSTAJESZ:

  • prezentację pełnej i aktualnej oferty produktowej (produkty chwilowo niedostępne są odpowiednio oznakowane);
  • ceny uwzględniające indywidualny rabat klienta;
  • przeglądanie oferty produktów według kategorii oraz według marek (producentów) oraz filtrowanie oferty (np. kosmetyki certyfikowane, wegańskie);
  • wygodny sposób prezentacji oferty – dwie dedykowane listy produktów – do przeglądania ze zdjęciem i podstawowymi danymi oraz do zamawiania ze szczegółami;
  • szybkie wyszukiwanie produktów po kodzie i nazwie;
  • dostęp do szerokiej oferty asortymentu outletowego;
  • oddzielne przeglądanie produktów w promocji i wyprzedaży;
  • podgląd dokładnych informacji o każdym produkcie (zdjęcia, opis, sposób użycia, składy);
  • listy zakupowe – możliwość wykorzystania jako schowki na zakupy (kompletowanie zamówienia w dogodnym dla siebie terminie) lub regularne kupowanie produktów z przygotowanych list;
  • możliwość wczytania towarów bezpośrednio do koszyka po kodzie EAN;
  • historię zamówień klienta;
  • możliwość dodania dodatkowych użytkowników konta, którzy będą mieli swoje limity i uprawnienia – dzięki temu zorganizujesz obieg zamówień w swojej firmie.

O Eurus

Firma Eurus sp. z o.o. jest jednym z największych importerów kosmetyków w Polsce. Działa od 2008 roku, konsekwentnie poszerzając ofertę i kanały dystrybucji.  Zajmuje się importem, dystrybucją i logistyką. Prowadzi także działania marketingowe (marketing handlowy, digital marketing, tradycyjna reklama, komunikacja PR) dla marek, których jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Obecnie posiada w ofercie ponad 4 tys. produktów, dostarcza towar do ponad 100 partnerów biznesowych, w Kleosinie pod Białymstokiem dysponuje magazynami o powierzchni 4 tys. mkw. 

Zarejestruj się na Platformie Eurus B2B lub skontaktuj się z działem obsługi klienta: tel.789 727 727 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 07:55
Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe
Status my hebe Standard i status my hebe VIP, który uprawnia do uzyskania dodatkowych korzyści, zostaną wprowadzone do regulaminu programu lojalnościowego My Hebe 25 czerwca 2024 r.fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Hebe wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym ustanawiając status klienta VIP, który daje uczestnikowi dodatkowe przywileje i korzyści.

Sieć Hebe poinformowała o zmianach w swoim programie lojalnościowym My Hebe. Najważniejsze dotyczą ustanowienia statusu Standard i VIP. Ten drugi powoduje, że klient otrzymuje wiele dodatkowych korzyści.

Status My Hebe Standard klient otrzymuje po prawidłowej rejestracji do programu przez wypełnienie formularza. Status VIP może osiągnąć po spełnieniu dodatkowych warunków, czyli zebraniu 20 punktów (diamentów) na Karcie My Hebe w ciągu następujących po sobie 365 dni. Wartość jednego diamentu to 25 zł wydane w drogerii  stacjonarnej lub internetowej Hebe.

Za nadanie status VIP Hebe pobiera jednorazowo 20 punktów z karty uczestnika.  Status VIP przedłuża się automatycznie po 365 dniach. Uczestnik musi mieć wówczas na swoim koncie minimum 20 punktów. Nie są one już pobierane przez organizatora za przedłużenie statusu VIP.

Status my hebe VIP uprawnia do korzystania ze wszystkich korzyści związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym. Osoba posiadająca taki status otrzymuje:

  • bezpłatną dostawę produktów kupionych online w Hebe za minimum 15 zł;
  • rabat 10 proc. na wszystkie produkty „Hebe Professional”, czyli produkty marki własnej Hebe od ceny dostępnej dla uczestników programu lojalnościowego;
  • bon rabatowy urodzinowy na zakupy w Hebe w dniu rocznicy urodzin
  • możliwość wymiany diamentów (punktów) na kupony (wartość punktowa kuponu odpowiada liczbie diamentów (punktów), które można wymienić na dany kupon, sposób wymiany opisany jest odrębnie w § 9 regulaminu);
  • bierze udział w specjalnych promocjach i ofertach dedykowanych wyłącznie dla uczestników posiadających status my hebe VIP;
  • może korzystać z darmowych konsultacji z ekspertami dotyczącymi produktów oferowanych przez Hebe;
  • otrzymuje dostęp do porad i warsztatów online dotyczących kosmetyków, w tym nowości kosmetycznych.

Część z tych korzyści nie jest jednak dostępna w przypadku produktów, które pochodzą z oferty partnerów Hebe, czyli zewnętrznych firm sprzedających na hebe.pl w ramach marketplace.  

Zmiany w regulaminie programu My Hebe wejdą w życie 25 czerwca 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:23