StoryEditor

Euromonitor: Najnowsza technologia wesprze turystykę i powrót do zdrowia w dobie pandemii

Prognozuje się, że liczba podróży na świecie spadnie o 50 proc. do końca 2020 r., a globalny łańcuch dostaw znajduje się pod ogromną presją. W obliczu światowej recesji i nowych fal pandemii kraje wykorzystują innowacje, aby przyspieszyć powrót do zdrowia - wynika z raportu Euromonitora.

Europa

W Europie oczekuje się silnego odbicia w wysokości 5 proc. wzrostu realnego PKB i 76 proc. wzrostu wpływów z ruchu turystycznego w 2021 r. Zrównoważona turystyka odegra dużą rolę w procesie ożywienia, a kraje chcą osiągnąć pozytywny wpływ netto na społeczności lokalne, zwłaszcza w miejscach dotkniętych nadmierną turystyką, takich jak Barcelona. Wraz ze wzrostem aktywności opartych na naturze, Szkocja opracowuje program terapeutycznego powrotu do zdrowia, aby poprawić samopoczucie psychiczne ludzi po lockdownie.

APAC - Azja i Pacyfik

W regionie Azji i Pacyfiku ożywienie ma nastąpić w ciągu trzech lat; stosunkowo szybciej niż w Europie Zachodniej. Region ten jest miejscem zamieszkania największej na świecie populacji użytkowników Internetu. Innowacje w regionie już teraz kwitną, a koncepcje uwzględniają różne potrzeby w okresie zamknięcia, w tym podróże klienta, mobilność i zrównoważone zarządzanie miejscem docelowym. Ponieważ sprzedaż przez internet stanowi 62 proc. całej sprzedaży online w regionie APAC w tym roku, po pandemii trend ten będzie kontynuowany. Do 2025 roku Singapur będzie liderem w sprzedaży podróży online ze średnimi wydatkami 1200 dol. na osobę rocznie.

Ameryka Północna i Południowa

Prognozuje się, że w obu Amerykach, w Panamie i Argentynie w latach 2021-2025 CAGR osiągnie 20 proc., wyprzedzając USA  z 12 proc. CAGR. Cyfryzacja nabiera tempa dzięki szerokiej gamie technologii włączonych do nowych koncepcji podróży, w tym sztucznej inteligencji, automatyzacji, blockchain i Internetu rzeczy, aby stworzyć bezpieczniejsze, bardziej zrównoważone i bezproblemowe wrażenia z podróży. Statystyki Euromonitora pokazują, że 61 proc. amerykańskich biur podróży oczekuje, że sztuczna inteligencja wpłynie na ich działalność w ciągu najbliższych pięciu lat.

Afryka i Bliski Wschód

Kraje Bliskiego Wschodu wprowadzają nowe protokoły dotyczące zdrowia i higieny, aby zapewnić bezpieczeństwo ludzi. Meczety w Arabii Saudyjskiej używają technologii ozonu i kamer termowizyjnych do masowej dezynfekcji i skanowania temperatury. W Afryce rozwija się potencjał inteligentnych miast połączonych w krajach takich jak RPA i Nigeria, wraz z przyspieszeniem tworzenia tożsamości cyfrowej i wdrażania 5G.

Źródło:  Raport „Accelerating Innovation after Coronavirus” Euromonitora International

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 07:55
Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe
Status my hebe Standard i status my hebe VIP, który uprawnia do uzyskania dodatkowych korzyści, zostaną wprowadzone do regulaminu programu lojalnościowego My Hebe 25 czerwca 2024 r.fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Hebe wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym ustanawiając status klienta VIP, który daje uczestnikowi dodatkowe przywileje i korzyści.

Sieć Hebe poinformowała o zmianach w swoim programie lojalnościowym My Hebe. Najważniejsze dotyczą ustanowienia statusu Standard i VIP. Ten drugi powoduje, że klient otrzymuje wiele dodatkowych korzyści.

Status My Hebe Standard klient otrzymuje po prawidłowej rejestracji do programu przez wypełnienie formularza. Status VIP może osiągnąć po spełnieniu dodatkowych warunków, czyli zebraniu 20 punktów (diamentów) na Karcie My Hebe w ciągu następujących po sobie 365 dni. Wartość jednego diamentu to 25 zł wydane w drogerii  stacjonarnej lub internetowej Hebe.

Za nadanie status VIP Hebe pobiera jednorazowo 20 punktów z karty uczestnika.  Status VIP przedłuża się automatycznie po 365 dniach. Uczestnik musi mieć wówczas na swoim koncie minimum 20 punktów. Nie są one już pobierane przez organizatora za przedłużenie statusu VIP.

Status my hebe VIP uprawnia do korzystania ze wszystkich korzyści związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym. Osoba posiadająca taki status otrzymuje:

  • bezpłatną dostawę produktów kupionych online w Hebe za minimum 15 zł;
  • rabat 10 proc. na wszystkie produkty „Hebe Professional”, czyli produkty marki własnej Hebe od ceny dostępnej dla uczestników programu lojalnościowego;
  • bon rabatowy urodzinowy na zakupy w Hebe w dniu rocznicy urodzin
  • możliwość wymiany diamentów (punktów) na kupony (wartość punktowa kuponu odpowiada liczbie diamentów (punktów), które można wymienić na dany kupon, sposób wymiany opisany jest odrębnie w § 9 regulaminu);
  • bierze udział w specjalnych promocjach i ofertach dedykowanych wyłącznie dla uczestników posiadających status my hebe VIP;
  • może korzystać z darmowych konsultacji z ekspertami dotyczącymi produktów oferowanych przez Hebe;
  • otrzymuje dostęp do porad i warsztatów online dotyczących kosmetyków, w tym nowości kosmetycznych.

Część z tych korzyści nie jest jednak dostępna w przypadku produktów, które pochodzą z oferty partnerów Hebe, czyli zewnętrznych firm sprzedających na hebe.pl w ramach marketplace.  

Zmiany w regulaminie programu My Hebe wejdą w życie 25 czerwca 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:17