Drogerie Polskie wdrożyły swoją aplikację mobilną Klub DP w październiku 2018 r. Była to pierwsza aplikacja mobilna działająca w sieci, która zrzesza indywidualne drogerie we franczyzowym projekcie. O tym wydarzeniu pisaliśmy tutaj: Startuje aplikacja mobilna Drogerii Polskich.
Aplikacja Klub DP jest nowoczesnym narzędziem lojalnościowym i sprzedażowym. Dzięki niej klienci uzyskują dostęp do specjalnych promocji i indywidualnych ofert. O pojawiających się okazjach są powiadamiani przez e-mail lub SMS. Do wszystkich funkcji mają dostęp z poziomu swojego telefonu komórkowego.
Największą akcją, jaką dotychczas zrealizowała sieć DP Drogerie Polskie wykorzystując siłę aplikacji była loteria zorganizowana w ubiegłym roku na 9. urodziny sieci, w której główną wygraną był samochód Toyota Aygo. Do każdej drogerii DP, która jest systemowo połączona z aplikacją Klub DP trafiło kilka tysięcy zdrapek, na których ukryto 9 tys nagród rzeczowych. Akcja przyciągała klientów do drogerii DP, mobilizowała ich do robienia zakupów oraz do instalowania aplikacji (korzystanie z niej było warunkiem koniecznym udziału w loterii).
W tym roku Drogerie Polskie obchodzą 10 rocznicę istnienia i m.in. z tej okazji aktualizują aplikację Klub DP. Sieć nie podaje jeszcze szczegółów. Aplikacja przede wszystkim ma być bardziej intuicyjna w obsłudze. – Aplikacja mobilna Klub DP jest naszym flagowym narzędziem marketingowym. Jej udoskonalenie jest obecnie naszym priorytetem. Wkrótce oddamy naszym konsumentom nowocześniejszą, bardziej intuicyjną w obsłudze, wzbogaconą o nowe funkcje platformę – zapowiada Teresa Jonas, prezes zarządu sieci DP Drogerie Polskie.
– Bieżący rok jest dla spółki DP Drogerie Polskie czasem wyjątkowym, szczególnie ważnym z okazji jubileuszu 10-lecia ale także w związku ze zderzeniem z nową rzeczywistością spowodowaną sytuacją epidemiologiczną w kraju i na świecie. Na przestrzeni ostatnich miesięcy musieliśmy wspólnie stawić czoła nowym wyzwaniom i szybko przystosować się do funkcjonowania w otaczających nas realiach. Wierzę, że w najbliższym czasie powrócimy do normalności i ze zdwojonym zaangażowaniem będziemy kontynuować naszą misję budowania przyjaznych, dobrze zarządzanych i rozpoznawalnych drogerii DP. Rozwój sieci to jeden z głównych priorytetów naszej strategii, która zakłada dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również jakościowy i organiczny rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem DP – zapowiada prezes sieci.